Android Marketاندروید مارکت اندروید مارکت
اندروید مارکت > خدمات > سرویس حذف اکانت گوگل / Google FRP Account Lock Remove Service

سرویس حذف اکانت گوگل / Google FRP Account Lock Remove Service

سرویس حذف اکانت گوگل / Google FRP Account Lock Remove Service
  • تاریخ
  • دسته‌بندی خدمات / آنلاک / آنلاک اکانت / خدمات اندروید
  • نویسنده admin
  • بازدیدها 200 206


یکی از مشکلات بزرگی که اخیرا گریبان گیر بسیاری از کاربران گوشیهای اندرویدی شده است، فعال بودن Find My Phone در سرویس گوگل اکانت و قفل دستگاه پس از ریست یا فلش گوشی است. اگر شما نیز به این مشکل دچار شدید، با اندروید مارکت همراه باشید.



قفل اکانت گوگل چیست؟!

(FRP Lock (Factory Reset Protection یا Google Account Lock یا Device Protection قابلیت جدیدی در اندروید 5.1 به بالا است که برای محافظت و امنیت گوشی بوده و به اکثر گوشیهای سامسونگ، الجی، اچ تی سی، موتورولا ، لنوو و... اضافه شده است.
این ویژگی این امکان را می‌دهد که در صورت ریست شدن دستگاه، از سواستفاده افراد از دستگاه شما جلوگیری کند. برای مثال در صورتی که دستگاه شما دزدیده یا گم شود و آن را فکتوری ریست، فلش یا وایپ کنند، تنها در صورت وارد کردن گوگل اکانت باز شود. در این حالت شما پس از روشن کردن دستگاه و عبور ار مراحل اولیه با پیغام زیر مواجه میشوید:
this device was reset to continue sign in with a google account that was previously synced on this device
برای استفاده از قابلیت FRP شما باید یک اکانت گوگل در دستگاه خود راه‌اندازی کنید.
توجه داشته باشید که این قابلیت چیزی جدا از قفل گوشی با پترن یا پین کد (Pin Lock / Pattern Lock) یا هر روش دیگری که برای فعال کردن دستگاه پس از قفل موقت از آن استفاده میکنید میباشد. این چنین قفلهایی به آسانی پس از فکتوری ریست یا فلش یا وایپ و هارد ریست گوشی (حتی ما بدون این کارها و با حفظ اطلاعاتتون هم میتونیم گوشیتونو باز کنیم!) به آسانی از بین میروند. اما قفل اکانت گوگل با چنین اقداماتی از دستگاه آنلاک نمیشود.




پس مشکل کجاست؟!

مطمئنا این سرویس جدید گوگل قابلیت بسیار خوبی برای محافظت دستگاه در برابر سواستفاده افراد است اما مشکل زمانی ایجاد می‌شود که شما به خاطر فراموش کردن اکانت گوگل خود، یا تعلق داشتن گوگل اکانت به شخص دیگری (در صورت خرید گوشی دست دوم یا عدم امکان ارتباط با شخص صاحب گوگل اکانت ست شده در دستگاه) دیگر قادر به باز کردن گوشی خودتون نیستین!



راه حل چیست؟!

اندروید مارکت مثل همیشه برای نجات شما راه‌حل را پیدا کرده و شما می‌توانید با مراجعه به مرکز اندروید مارکت اقدام به قفل گشایی دستگاه خود کنید.

و اما برای کسانی که امکان مراجعه حضوری را ندارند، اندروید مارکت باز هم برای اولین بار در ایران اقدام به ارائه سرویس آنلاین حذف Google FRP نمود.




بنابراین در مرکز اندروید مارکت شما به دو روش میتوانید اقدام به حذف اکانت گوگل از دستگاه خود نمایید.

1- مراجعه حضوری به دفتر اندروید مارکت

در این عملیات برای حذف اکانت گوگل حتما باید گوشی به شرکت تحویل داده شود و این عملیات به صورت غیر حضوری امکان پذیر نیست.
در صورتی که تمایل به استفاده از این سرویس دارید و در مکان دوری از ما (شهر تبریز) هستید می‌توانید دستگاه خود را از طریق پست ارسال فرمایید.
دستگاه شما را یک روز پس از اینکه از طریق پست دریافت کردیم پس از حذف اکانت گوگل از آن مجددا به شما ارسال خواهیم کرد.
این روش برای تمامی گوشی‌ها قابل انجام نیست. ولی بر روی اکثر گوشی‌ها امکان‌پذیر است.
در صورتی که می‌خواهید از این روش اقدام به آنلاک کنید، ابتدا با تماس با ما از امکان‌پذیر بودن آن در روی گوشی خود مطمئن شوید.




2- استفاده از سرویس آنلاین حذف گوگل FRP برای گوشی‌های سامسونگ، موتورولا و لنوو

در این روش شما می‌توانید بدون مراجعه حضوری و تنها با خرید سرویس مربوطه از فروشگاه سایت، اکانت گوگل ثبت شده در دستگاه خود را حذف نمایید.

در این روش نیازی به مراجعه حضوری نیست. در روش دوم شما می‌توانید به صورت کاملا آنلاین و با مراجعه به فروشگاه اندروید مارکت اقدام به خرید این سرویس نموده و پس از تکمیل فرم، منتظر تماس اندروید مارکت جهت حذف اکانت گوگل (FRP Lock) از گوشی خود شوید. لازم به ذکر است که این روش فعلا تنها برای گوشی‌های سامسونگ، موتورولا و لنوو قابل انجام است و با استفاده از شماره سریال (IMEI) گوشی شما انجام می‌گیرد و برروی تمامی گوشیهای سامسونگ، موتورولا و لنوو قابل انجام بوده و هزینه آن ثابت است و کاملا قانونی بوده و از طریق سرورهای قانونی انجام می‌گیرید. این سرویس برای تمامی گوشیهای سامسونگ از جمله گوشیهایی مثل A5 2016، A7 2016، N920، N910 و... که در ورژن‌های جدید اندروید 6 توسط روشهای معمولی قابل آنلاک نیستند (به دلیل بسته شدن امکان دانگرید و...) به راحتی پاسخگو است.

در این روش پس از خریداری سرویس از فروشگاه و دانلود برنامه FlexiHub (حجم 2 مگابایت) به کامپیوتر خود و نصب برنامه، با کارشناسان شرکت تماس بگیرید (ترجیحا از طریق تلگرام تماس بگیرید). یک نام کابری و پسورد جهت Log in شدن در برنامه FlexiHub به شما داده خواهد شد. پس از Log In شدن، گوشی خود را در حالت روشن با کابل USB به کامپیوتر خود متصل کنید (گوشی در حالت روشن و ترجیحا در صفحه‌ای که از شما مشخصات اکانت گوگل را می‌خواهد باشد) و بقیه کار را به ما بسپارید. کل این کار حداکثر در حدود 5 دقیقه زمان می‌برد.

آموزش پیدا کردن سریال دستگاه

برای حذف اکانت گوگل در گوشی‌های سامسونگ، موتورولا، لنوو و هواوی به صورت آنلاین و یا اطلاع از هرینه و شرایط آن به لینک زیر از فروشگاه مراجعه فرمایید:

سرویس حذف قفل اکانت گوگل (FRP) دستگاه‌های Samsung به صورت آنلاین (با تخفیف ویژه برای مدت محدود)
سرویس حذف قفل اکانت گوگل (FRP) دستگاه‌های Lenovo به صورت آنلاین
سرویس حذف قفل اکانت گوگل (FRP) دستگاه‌های Motorola به صورت آنلاین
سرویس حذف قفل اکانت گوگل (FRP) دستگاه‌های Huawei به صورت آنلاین



گوشی من علاوه بر قفل FRP قفل کاربری هم داره، آیا می تونم بدون حذف اطلاعات قفل FRP رو حذف کنم؟
بله، براي گوشي هايي که علاوه بر قفل اکانت گوگل FRP، قفل کاربري نظير pattern، password، fingerprint و... دارند و مي‌خواهيد بدون از دست رفتن اطلاعات آن را آنلاک کنيد مراحل کار به صورت زير خواهد بود:
پس از اینکه با استفاده از سرویس قفل گوشي را آنلاک ميکنيم بايد گوشي را سريع به دانلود مود ببريد و ريکاوري پیشرفته را بزنيد و باقي کارهاي مربوطه را انجام دهيد و تا زماني که قفل کاربري به صورت کامل حذف نشده، به هيچ وجه نبايد گوشي را در حالت نرمال بالا بياوريد. در صورتي که گوشي با قفل کاربري روشن شود مجدداً FRP آن فعال خواهد شد و به هيچ وجه عمليات آنلاک مجدد انجام نميگريد مگر با پرداخت مجدد هزينه.
بنابراين پيشنهاد مي‌شود براي اين کار، اول خود را براي رايت ريکاوري پيشرفته و عمليات مربوطه آماده کنيد و بعد اقدام به آنلاک قفل FRP کنيد.
در صورت انجام صحیح مراحل فوق مشکلی در حفظ اطلاعات دستگاه پیش نمی‌آید اما در هر صورت اندروید مارکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال حفظ اطلاعات شخصی دستگاه بر عهده نمیگیرد.




توجه داشته باشید که این مطلب تنها برای حل مشکل قفل اکانت گوگل است که در تصویر بالا نمونه‌ای از گوشی که این مشکل را دارد را مشاهده میکنید.
در صورتی که اکانت سامسونگ شما قفل کرده باشد (Samsung Reactivation Lock) به مطلب زیر مراجعه فرمایید:

حل مشکل قفل کردن اکانت سامسونگ / Samsung Reactivation Lock



مطالب مرتبط:
تفاوت بین Samsung Account Reactivation Lock و FRP Lock چیست؟



چرا باید به ما اعتماد کنید؟!

مرکز اندروید مارکت با هدف هرچه آسانتر نمودن حذف قفل اکانت سامسونگ و همچنین استفاده سایر هموطنان عزیز از این سرویس علاوه بر مراجعه حضوری متقاضیان، اقدام به الکترونیکی نمودن این سرویس نمود. بدیهی است که امر اعتماد در خریدهای اینترنتی همواره مسئله چالش برانگیزی بوده و پیوسته شاهد کلاهبرداریهای بزرگی در این میدان هستیم. لذا جهت آسوده شدن خیال شما عزیزان این مرکز اقدام به اخذ نماد اعتماد الکترونیکی نمود که در گوشه سایت (در نمایش حالت دسکتاپ سایت) آن را مشاهده میکنید. علاوه بر این نماد سابقه چندین ساله ما در این کار در شهر تبریز ضامن مطمئنی برای خرید شما خواهد بود.

با تشکر، مدیریت اندروید مارکت.

با ما تماس بگیرید.

سرویس‌های مشابه:
سرویس حذف قفل آی کلود/ (Apple ID - iCloud ID remove service)
سرویس حذف بلک‌بری آیدی / BlackBerry Anti Theft Protection
سرویس حذف قفل اکانت سامسونگ / Samsung Reactivation Account Remove Service