Android Marketاندروید مارکت اندروید مارکت
اندروید مارکت > خدمات > آنلاک شبکه گوشیهای اندرویدی MetroPCS Usa

آنلاک شبکه گوشیهای اندرویدی MetroPCS Usa

آنلاک شبکه گوشیهای اندرویدی MetroPCS Usa
  • تاریخ
  • دسته‌بندی خدمات / آنلاک / آنلاک شبکه / آنلاک شبکه اندروید
  • نویسنده admin
  • بازدیدها 6 462


گوشیهایی که تحت لاک اپراتور MetroPCS آمریکا هستند، معمولا مانند سایر گوشیها قابل آنلاک نبوده و پروسه متفاوتی برای آنلاک شبکه این گوشیها وجود دارد و اکنون اندروید مارکت به عنوان اولین مرکز خدمات در ایران اقدام به ارائه آنلاک شبکه این گوشیها مینماید.

در صورتی که شما نیز صاحب یک گوشی MetroPCS اندرویدی هستید که می خواهید از آن در ایران با سیم کارت های ایرانی و یا سایر سیم کارتهای دیگر استفاده کنید، باید ابتدا آن را آنلاک کنید. همان طور که اطلاع دارید گوشی هایی که تحت این برند لاک هستند تنها با سیم کارتهای این اپراتور یعنی MetroPCS آمریکا کار میکنند و با سایر سیم کارتها مانند سیم کارت ایرانسل، همراه اول و یا سایر سیم کارتهای موجود در سرتاسر دنیا آنتن دهی و شبکه نخواهند داشت.





شرایط لازم برای آنلاک MetroPCS:

1- گوشی شما باید تحت لاک اپراتور MetroPCS باشد.
به عنوان مثال گوشی های زیر از جمله گوشی هایی هستند که می توانند تحت لاک این اپراتور ارائه شوند و توسط این سرویس به راحتی قابل آنلاک خواهند بود:

Alcatel A30 Fierce
Alcatel OneTouch Fierce XL - OT-5054N
Alcatel OneTouch Fierce 4 - OT-5056N
Alcatel TRU - OT-5065N
Coolpad Catalyst - 3622A
Coolpad Defiant
HTC Desire 530
HTC Desire 626s
Kyocera Hydro ELITE - C6740 & C6740N
LG Aristo - MS210
LG Leon 4G LTE - MS345
LG G Stylo - MS631
LG K7 - MS330
LG K10 - MS428
LG K20 Plus - MP260
LG G Stylo - MS631
LG Stylo 2 Plus - MS550
LG Stylo 3 PLUS - MP450
Motorola moto e⁴
Samsung Galaxy J3 Prime - SM-J327T1
Samsung Galaxy J7 - SM-J700T1
Samsung Galaxy J7 Prime - SM-J727T1
Samsung Galaxy On5 - SM-G550T1
Samsung Galaxy S7 - SM-G930T1
Samsung Galaxy S8 - SM-G950T1
Samsung Galaxy S8+ - SM-G955T1
Samsung Galaxy Core Prime - SM-G360T1
Samsung Galaxy Grand Prime - SM-G530T1
ZTE Avid Plus - Z828
ZTE Avid Trio - Z833
ZTE Blade Z Max - Z982
ZTE Obsidian - Z820
ZTE Zmax Pro - Z981
...



2- مطمئن شوید که اپلیکیشن آنلاک MetroPCS یعنی Device Unlock در دستگاه شما نصب است. نمونه‌ای از ایکون برنامه و صفحه اصلی برنامه را در تصویر زیر مشاهده میکنید.
تصویر زیر مراحل آنلاک این اپراتور پس از خریداری سرویس و آنلاک دستگاه هست که باید توسط شما انجام می گیرید. لذا قبل از خریداری سرویس از وجود قسمت های زیر در دستگاه خود مطمئن شوید. بدیهی است که مرحله آخر در تصویر زیر (Device is Permanently Unlocked) تنها پس از خریداری سرویس و آنلاک دستگاه اتفاق خواهد افتاد.


3- حال جهت خریداری کد آنلاک و یا بررسی قیمت، زمان لازم جهت آنلاک و سایر شرایط سرویس آنلاک MetroPCS به لینک زیر در فروشگاه اندروید مارکت مراجعه فرمایید:
سرویس آنلاک شبکه گوشی‌ها و تبلتهای اندرویدی MetroPCS

توجه داشته باشید که این سرویس برای تمامی گوشیهای اندرویدی که تحت لاک اپراتور MetroPCS باشند مانند Samsung - LG - Sony - Motorola - htc - ZTE - Kyocera - Alcatel و... پاسخگو است.



چرا باید به ما اعتماد کنید؟!

مرکز اندروید مارکت با هدف هرچه آسانتر نمودن سرویس آنلاک شبکه گوشی‌ها و همچنین استفاده سایر هموطنان عزیز از این سرویس علاوه بر مراجعه حضوری متقاضیان، اقدام به الکترونیکی نمودن این سرویس نمود. بدیهی است که امر اعتماد در خریدهای اینترنتی همواره مسئله چالش برانگیزی بوده و پیوسته شاهد کلاهبرداریهای بزرگی در این میدان هستیم. لذا جهت آسوده شدن خیال شما عزیزان این مرکز اقدام به اخذ نماد اعتماد الکترونیکی نمود که در گوشه سایت (در نمایش حالت دسکتاپ سایت) آن را مشاهده میکنید. علاوه بر این نماد، سابقه چندین ساله ما در این کار در شهر تبریز ضامن مطمئنی برای خرید شما خواهد بود.

با تشکر، مدیریت اندروید مارکت.