Android Marketاندروید مارکت اندروید مارکت
اندروید مارکت > اخبار > مشخصات گلکسی E7 اولین گوشی هوشمند سری E سامسونگ در بنچ مارک تایید شد

مشخصات گلکسی E7 اولین گوشی هوشمند سری E سامسونگ در بنچ مارک تایید شد

مشخصات گلکسی E7 اولین گوشی هوشمند سری E سامسونگ در بنچ مارک تایید شد
  • تاریخ
  • دسته‌بندی اخبار
  • نویسنده admin
  • بازدیدها 10 377



پس از شنیدن شایعاتی در مورد عرضه سری U توسط سامسونگ، به تازگی خبرهایی مبنی بر معرفی سری E توسط این غول فناوری شنیده می‌شود. به نظر می‌رسد در آینده نزدیک شاهد معرفی سری E با دو مدل به نام‌های گلکسی E5 و گلکسی E7 خواهیم بود.

شاید سامسونگ برای کوچک‌تر کردن دامنه گوشی‌های هوشمند اندرویدی خود از عرضه‌ی سری U که پیش از این شایعاتی در مورد آن مطرح بود، خودداری کند ولی شواهد حاکی از این است که این سیاست سامسونگ مانع از عرضه‌ی سری جدید گوشی‌های این شرکت به نام سری E نمی‌شود. بعد از عرضه 3 گوشی گلکسی آلفا یا سری A که البته چهارمین گوشی از این سری نیز در راه است، حالا به نظر می‌رسد که شاهد سری E با دو مدل به نام‌های گلکسی E5 و گلکسی E7 خواهیم بود.

مشخصات فنی گلکسی E7 که پیش از این توسط برخی منابع نزدیک به سامسونگ فاش شده بود حالا در پایگاه داده GFXBench تایید شده است. این گوشی هوشمند که با کد SM-E700 معرفی شده است، دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 720p، پردازنده 64 بیتی اسنپ‌دراگون 410 که بر روی فرکانس 1.2 گیگاهرتز تنظیم شده است، 2 گیگابایت رم و حافظه داخلی 16 گیگابایتی است. در نمای پشتی این گوشی هوشمند یک دوربین 12 مگاپیکسلی و در نمای جلوی آن دوربین 5 مگاپیکسلی تعبیه شده است. در مورد E5 نیز به نظر می‌رسد به همین منوال با یک گوشی میان‌رده مواجه خواهیم بود.



این مشخصات فنی نشان‌دهنده گوشی‌هایی میان‌رده با نمایشگر بزرگ هستند. اما نکته مهمتر طراحی نهایی این گوشی‌ها است چراکه باید ببینیم آیا سامسونگ در سری جدید E زبان طراحی جدیدی را مطرح می‌کند یا خیر؟ پیش از این سامسونگ با معرفی سری A، فلز را وارد بدنه گوشی‌های هوشمند خود کرد که در نوع خود اتفاقی جدید بود، آیا در سری جدید E نیز شاهد سورپرایزی از سامسونگ خواهیم بود؟!