Android Marketاندروید مارکت اندروید مارکت
اندروید مارکت > اخبار > گوشی LG G4 Beat با پردازنده‌ی Snadragon 615 رونمایی شد

گوشی LG G4 Beat با پردازنده‌ی Snadragon 615 رونمایی شد

گوشی LG G4 Beat با پردازنده‌ی Snadragon 615 رونمایی شد
  • تاریخ
  • دسته‌بندی اخبار
  • نویسنده
  • بازدیدها 8 499


ال‌جی یک گوشی جدیدِ مبتنی بر اندروید ۵.۱ را معرفی کرده که در برخی از بازارها با نام LG G4s و در برخی دیگر با نام LG G4 Beat عرضه می‌شود. این گوشی بسیاری از امکانات جی 4 را در قالبِ سخت‌افزاری ضعیف‌تر و قیمتی پایین‌تر ارائه می‌کند.

گوشی ال‌جی جی 4 بیت به پردازنده‌ی ۶۴ بیتی Snapdragon 615 با صفحه نمایش ۵.۲ اینچ و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل مجهز شده و ابعاد آن ۱۴۲.۷ در ۷۲.۶ در ۹.۸۵ میلی‌متر است. این بدین معنا است که جی ۴ بیت کمی باریک‌تر و کوچک تر از ال‌جی جی ۴ است. مهم‌ترین دلیل این موضوع نیز استفاده از صفحه نمایش ۵.۲ اینچ به جای ۵.۵ اینچ است.

گوشی هوشمند جدید ال‌جی به دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل و دوربین پشتی ۸ مگاپیکسل مجهز شده و همچون جی ۴ از فوکوس لیزری پشتیبانی می کند. از دیگر قابلیت‌های جی ۴ بیت می‌توان به پشتیبانی از اتصال LTE و HSPA+ به همراه ۱.۵ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی اشاره کرد. ال‌جی، یک باتری ۲۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را نیز برای جی ۴ بیت در نظر گرفته است.

گوشی جی ۴ بیت ابتدا در بازارهای فرانسه، آلمان و برزیل عرضه خواهد شد و کمی بعد وارد کشورهای دیگر خواهد شد. هنوز قیمت دقیق این گوشی اعلام نشده است.