Android Marketاندروید مارکت اندروید مارکت
اندروید مارکت > اخبار > قیمت و زمان دقیق عرضه آیفون 6 اعلام شد...

قیمت و زمان دقیق عرضه آیفون 6 اعلام شد...

قیمت و زمان دقیق عرضه آیفون 6 اعلام شد...
  • تاریخ
  • دسته‌بندی اخبار
  • نویسنده admin
  • بازدیدها 11 000
قیمت و زمان دقیق عرضه آیفون 6 اعلام شد...



از زمان عرضه دو گوشی هوشمند آیفون 5S و آیفون 5C حدود شش ماه می‌گذرد و شرکت اپل در این مدت تمامی برنامه‌های تبلیغاتی و بازاریابی خود را برای افزایش فروش آنها به کار گرفته است.
اما کارشناسان این روزها از زمان عرضه مدل جدید دو گوشی یاد شده موسوم به آیفون ۶ و قیمت آن خبر می‌دهند.


گرچه تا کنون شایعات فراوان در مورد آیفون ۶ منتشر شده است، اما منابع آگاه این بار کوشیده‌اند زمان دقیق عرضه این محصول و قیمت نهایی آن را اعلام کنند.

منابع آگاه با اطمینان کامل اعلام کردند که آیفون ۶ اپل سپتامبر ۲۰۱۴ به صورت رسمی معرفی می‌شود و حدود یک هفته پس از این اتفاق هم به دست کاربران می‌رسد.

سال گذشته شرکت اپل دو گوشی هوشمند آیفون 5S و 5C را در روز دهم سپتامبر معرفی کرد و فروش آن در بازار از تاریخ ۲۰ سپتامبر آغاز شد. پیش‌بینی می‌شود که امسال هم در تاریخ مشابه آیفون ۶ در معرض دید عموم قرار گیرد.

این گزارش از سوی شرکت ژاپنی Nikkei تولیدکننده نمایشگرهای مدل جدید گوشی هوشمند آیفون منتشر شده است که این مرکز استفاده از حسگر اثر انگشت در این گوشی را تایید می‌کند.



در مورد مشخصات و اندازه آیفون ۶ تاکنون گزارش‌های فراوان منتشر شده است.
اما گزارش جدید اعلام می‌دارد که این محصول در دو اندازه و با نمایشگرهای ۴.۷ و ۵.۵ اینچ عرضه می‌شوند و هیچ یک از این دو نمایشگر منحنی نیستند.

روزنامه وال‌استریت ژورنال نیز در تازه‌ترین گزارش خود نوشته است که شرکت اپل گوشی هوشمند آیفون ۶ را در دو اندازه بزرگ‌تر از ۴.۵ و ۵ اینچ مجهز به نمایشگر تخت و غیرمنحنی وارد بازار می‌کند.

بدنه این گوشی هوشمند از نوعی فلز موسوم به Liquidmetal ساخته شده است که نسبت به آلومینیوم به‌کار رفته در آیفون 5S سبک‌تر و مقاوم‌تر است.



اپل با این فلز جدید موفق شده است گوشی هوشمند خود را باریک‌تر تولید کند تا با این اتفاق آیفون ۶ تنها ۷.۶ میلیمتر ضخامت داشته باشد.

این گوشی هوشمند همراه با پردازنده ۶۴ بیتی A۷ به دست کاربران می‌رسد و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به دوربین دیجیتالی ۸ یا ۱۳ مگاپیکسلی اشاره کرد.

هنوز قیمت نهایی آیفون ۶ منتشر نشده است. اما اگر اپل قصد داشته باشد آن را مشابه آیفون 5S وارد بازار کند، مدل‌های ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی این گوشی هوشمند به‌ترتیب با قیمت‌های ۵۴۹، ۶۲۹ و ۷۰۹ پوند وارد بازار می‌شوند.



عموم تحلیل‌گران بازار معتقدند که صفحه نمایش بزرگ‌تر برای آیفون می‌تواند سهم اپل در بازار تلفن‌های هوشمند را به شدت افزایش دهد. اپل در حال حاضر نیز بیشترین سود را از بازار تلفن‌های هوشمند بدست می‌آورد، اما از نظر حجم و تعداد فروش محصول، سامسونگ قوی‌تر از اپل عمل کرده است. حال اگر اپل آيفون را با صفحه نمایش بزرگ‌تر تولید کند شاید از نظر تعداد محصول نیز از سامسونگ پیشی بگیرد.