Android Marketاندروید مارکت اندروید مارکت
اندروید مارکت > اخبار > بروزرسانی موقتی برای جلوگیری از انفجار گلکسی نوت 7 منتشر می‌شود

بروزرسانی موقتی برای جلوگیری از انفجار گلکسی نوت 7 منتشر می‌شود

بروزرسانی موقتی برای جلوگیری از انفجار گلکسی نوت 7 منتشر می‌شود
  • تاریخ
  • دسته‌بندی اخبار
  • نویسنده admin
  • بازدیدها 2 974


سامسونگ قصد دارد موقتا برای جلوگیری از انفجار گلکسی نوت ۷، بروزرسانی نرم‌افزاری جدیدی را منتشر کند.

حتما شما هم از ماجرای انفجار گلکسی نوت ۷ سامسونگ بی‌خبر نیستید. به گفته‌ی نیویورک تایمز تنها در آمریکا ۷۰ نمونه انفجار گزارش شده است. این مشکل بزرگ نه تنها باعث شده تا امروز سامسونگ بیش از ۱۴ میلیارد دلار از ارزش بازار خود را از دست دهد، بلکه اعتماد کاربران به این محصول جذاب را کمتر کرده است.

سامسونگ امروز اعلام کرده است که بروزرسانی موقتی را برای گلکسی نوت ۷ منتشر می‌کند که این بروزرسانی نرم‌افزاری به صورت OTA قابل دریافت است. بعد از دریافت این آپدیت، حداکثر میزان شارژ باتری این فبلت روی ۶۰ درصد تنظیم می‌شود تا مانعی برای انفجار احتمالی باشد. اما همچنان فرایند فراخوان جمع‌آوری گلکسی نوت ۷ های فروخته شده به قوت خود باقی است.

به گزارش Korea Times، این بروزرسانی موقتی برای برطرف کردن مشکل باتری گلکسی نوت 7 را باید راهکاری الزامی و واجب بدانیم.

بعد از دریافت این بروزرسانی نرم‌افزاری، تنها ۲۱۰۰ میلی آمپر ساعت از باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی گلکسی نوت 7 قابل استفاده خواهد بود که معادل ۶۰ درصد از ظرفیت باتری این فبلت است.

سامسونگ تلاش کرده تا در بازار آمریکا با ارائه‌ی کارت هدیه‌های ۲۵ دلاری به دارندگان نوت ۷، تا زمان جایگزینی دستگاه جدید، به نوعی همچنان مشتریان خود را حفظ کند.

سامسونگ مدتی پیش سامانه‌ای را در هنگ‌کنگ و چین راه‌اندازی کرده بود که به کاربران اجازه می‌داد تا از طریق وارد کردن کد IMEI گوشی هوشمندشان، از معیوب یا سالم بودن آن آگاهی پیدا کنند چندی پیش این شرکت سامانه‌ی یاد شده را در دسترس تمامی خریداران گلکسی نوت 7 قرار داد تا با کمک آن کاربران معیوب یا سالم بودن گلکسی نوت 7 را تشخیص دهند. ولی به نظر می‌رسد که سامسونگ احتمالا وب‌سایت بررسی کد IMEI را به صورت آزمایشی راه‌اندازی کرده بود، چرا که این وب‌سایت اکنون از دسترس خارج شده است و کاربر به صفحه‌ی پشتیبانی سامسونگ هدایت می‌شود. به گفته‌ی تعدادی از کاربرانی که موفق به تست این وب‌سایت شده‌اند، عملکرد آن چندان دقیق نبوده است. البته با توجه به آنکه تمام گوشی‌های نوت 7 که خارج از چین به فروش رفته، معیوب بوده و باید جایگزین شوند، از کار افتادن وب‌سایت بررسی IMEI اهمیت چندانی نخواهد داشت.