Android Marketاندروید مارکت اندروید مارکت
اندروید مارکت > اخبار > اپل در آپدیت جدید آیتونز، اپ استور iOS را حذف کرد

اپل در آپدیت جدید آیتونز، اپ استور iOS را حذف کرد

اپل در آپدیت جدید آیتونز، اپ استور iOS را حذف کرد
  • تاریخ
  • دسته‌بندی اخبار
  • نویسنده admin
  • بازدیدها 3 401
اپل در آپدیت جدید آیتونز، اپ استور iOS را حذف کرد


چند روزی است که از عرصه نسخه جدید نرم‌افزار iTunes می‌گذرد. اپل در ادامه معرفی محصولات جدید خود، نسخه جدید این نرم‌افزار را در اختیار کاربران خود قرار داد. iTunes 12.7 نسبت به نسخه قبلی خود تغییرات زیادی داشته و بخش‌هایی از آن نیز به کلی حذف شده است. بخش‌هایی مثل App Store و رینگ‌تون‌ به کلی از نسخه جدید iTunes حذف شده و جای iTunes U و Internet Radio نیز عوض شده است. علاوه بر این‌ها در نسخه ویندوز نیز نمی‌توان کتاب‌های خریداری شده از اپ‌استور را مدیریت کرد و یا آن‌ را به آیفون یا آیپد منتقل کرد.

زمانی که نسخه جدید را برای اولین بار اجرا می کنید با جمله زیر مواجه خواهید شد:

iTunes has been “updated to focus on music, movies, TV shows, podcasts, and audiobooks” and telling the user to use App Store or Sound Settings in iOS to deal with apps and ringtones



بر اساس آنچه در صفحه‌ی پشتیبانی اپل آمده، تمرکز روی موسیقی، فیلم، برنامه‌های تلویزیونی، پادکست و کتاب‌های صوتی به مفهوم آن است که کاربران ناچار به استفاده از دستگاه‌های مبتنی بر iOS خود برای مدیریت اپلیکیشن‌های نصب‌شده روی آن‌ها هستند. علاوه‌بر تغییر یادشده، به‌روزرسانی جدید آیتونز، امکان همگام‌سازی با دستگاه‌های مبتنی بر iOS 11 و به‌اشتراک‌گذاری موسیقی در شبکه‌های اجتماعی برای کاربران اپل میوزیک را فراهم می‌کند.

تغییرات دیگر شامل اضافه‌ شدن محتوای iTunes U در بخش‌ پادکست‌ها، دانود مجدد رینگتون از طریق دستگاه‌های مبتنی بر iOS 11 و جابه‌جا شدن ایستگاه‌های رادیویی به کتابخانه‌ی موسیقی است.

اگرچه برخی از کاربران به مدیریت اپلیکیشن‌ها و رینگتون‌ها از طریق آیتونز عادت داشتند؛ اما حذف این قابلیت احتمالا بخشی از برنامه‌ی مورد انتظار اپل برای ساده‌سازی اپلیکیشن موسیقی‌اش محسوب می‌شود؛ اپلیکیشنی که اکنون به ابزاری سردرگم‌کننده و پیچیده بدل شده است.

البته چنانچه شما نیاز مبرمی برای بازگردانی رینگتون یا اپلیکیشن خاصی دارید که اکنون در دسترس نیست؛ طبق اعلام اپل، می‌توانید این کار را از طریق اتصال دستگاه مورد نظر با کابل USB به کامپیوترتان انجام دهید.

این کار موجب به وجود آمدن مشکلات جدیدی خواهد شد. به ویژه برای نرم افزار کاران که نیاز دارند برنامه ها را دائما دانلود و آپدیت نمایند. تنها راه حل فعلی برای حل این مشکل استفاده از ورژن های قبلی ایتیونز (پایینتر از 12.7) است. اما طبیعتا این راه حل موقتی هست و نمیتوان دائما از نسخه های پیشین استفاده کرد چراکه نسخه های پیشین در آینده دارای نواقصی خواهند بود. به عنوان مثال برای ریستور به فریمور 11 باید حتما از آخرین نسخه های ایتونز استفاده نمایید و با معرفی ios 12 نسخه های قبل از 12.7 قادر به شناسایی دستگاه نخواهند بود.

همچنین ساخت اپل آیدی نیز در نسخه جدید ایتونز با تغییراتی اساسی روبرو شده و مراحل متفاوتی برای ساخت اپل آیدی اتخاذ شده است.