Android Marketاندروید مارکت اندروید مارکت
اندروید مارکت > اخبار > ایرانسل بزرگترین حامی نمایندگان ایران در جام جهانی بازی‌های رایانه‌ای

ایرانسل بزرگترین حامی نمایندگان ایران در جام جهانی بازی‌های رایانه‌ای

ایرانسل بزرگترین حامی نمایندگان ایران در جام جهانی بازی‌های رایانه‌ای
  • تاریخ
  • دسته‌بندی اخبار
  • نویسنده amirhosein
  • بازدیدها 2 346


«ابوالفضل حسن‌نژاد» و «نوید برهانی» نام ذو گیمر ایرانیست که امسال در مسابقات جام جهانی بازی‌های رایانه‌ای (ESWC) شرکت کردند. این مسابقات به صورت سالانه در کشور فرانسه برگزار می‌شود و امسال دو گیمر ایرانی در رشته‌های فیفا و کلش رویال برای کسب جایزه ۱۵هزار یورویی با حریفان خود رقابت کردند.

«ابوالفضل حسن‌نژاد» در رشته کلش رویال و «نوید برهانی» در رشته فیفا، دو نماینده ایران بودند که نوید برهانی سابقه قهرمانی این مسابقات را نیز در کارنامه خود دارد. آنها در سومین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران که شهریور 95 با حمایت ایرانسل برگزار شد به مقام قهرمانی دست یافته بودند. این مسابقات با حضور نزدیک به7۰۰۰ گیمر و در پنج رشته مختلف برگزار شده بود.

مسابقات (ESWC) از مسابقات شناخته شده جهانی هست که از سال 2003 به صورت سالانه برگزار میشود. در رده‌بندی این مسابقات، کشور فرانسه با کسب ۲۳ مدال طلا در رتبه نخست ایستاده و ایران نیز با کسب یک مدال طلا در رده بیستم جهان جای گرفت.

مسابقات امسال از تاریخ ۱۰ آبان به مدت ۵ روز در چهار رشته فیفا، کلش رویال، کانتر استرایک و کوایک برگزار شد که ایرانسل به‌ عنوان بزرگ‌ترین اپراتور دیتای ایران و حامی سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای، از دو نماینده ایرانی برای اعزام به فرانسه حمایت کرد.


کلمات کلیدی :

مسابقه, فیفا, کلش رویال, ESWC