Android Marketاندروید مارکت اندروید مارکت
اندروید مارکت > اخبار > GTA V برای کنسول‌های نسل هشتم به زودی منتشر خواهد شد.

GTA V برای کنسول‌های نسل هشتم به زودی منتشر خواهد شد.

GTA V برای کنسول‌های نسل هشتم به زودی منتشر خواهد شد.
  • تاریخ
  • دسته‌بندی اخبار
  • نویسنده admin
  • بازدیدها 10 230



GTA V که سال گذشته بر روی کنسول‌های ایکس‌باکس ۳۶۰ و پلی‌استیشن ۳ منتشر شد و موفق به دریافت جایزه‌ی برترین بازی سال از معتبرترین محافل خبری، تحلیلی بازی‌های ویدیویی شده بود٬ حال قرار است در نوامبر سال جاری این بار برای کنسول‌های نسل هشتم منتشر شود.



راک‌استار٬ سازنده‌ی موفق سری GTA امروز در اعلامیه‌ای رسمی پس از مدت‌ها از رونمایی نسخه‌ی نسل هشتم GTA V، رسما تاریخ انتشار این محصول را اعلام کرد و علاقه‌مندان می‌توانند در ۱۸ نوامبر سال جاری به نسخه‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ دسترسی داشته باشند. اما خبر بد برای کسانی که می‌خواهند این عنوان جهان‌باز را بر روی رایانه‌های شخصی تجربه کنند این است که باید تا انتهای ماه اول سال ۲۰۱۵ صبر کنند و ۲۷ ژانویه منتظر عرضه‌ی GTA V بر روی رایانه‌های شخصی باشند.



اما علاوه بر اعلام تاریخ انتشار٬ راک‌استار اطلاعات جدیدی در مورد تغییرات و پیشرفت‌های نسخه‌ی نسل هشتم این بازی ارائه داده است. این نسخه دارای رزولوشن و عمق دید بسیار بیشتری نسبت به نسل قبل است و شهر لاس سانتوس به مراتب زیباتر و با جزییات بیشتری به نمایش در خواهد آمد. همچنین در این نسخه سیستم ترافیک جدید٬ اسلحه و فعالیت‌های جدید٬ حیات وحش بزرگ‌تر٬ سیستم مخصوص برای طبیعی کردن شاخ و برگ درختان و همچنین آب و هوای متنوع تر در کنار سیستم تخریب و آسیب پیشرفته را شاهد خواهیم بود.



علاوه بر پیشرفت‌های گرافیکی٬ سیستم صوتی و موسیقی در بازی نیز دست‌خوش تغییرات زیادی شده و شاهد بیش از ۱۰۰ قطعه‌ی موسیقی جدید و میکس‌های جدید از ۱۷ ایستگاه ‌رادیویی خواهیم بود. تمام کسانی که نسخه‌های نسل هشتمی را پیش‌خرید کنند از ۱ میلیون دلار پول در داخل بازی بهره‌مند خواهند شد که ۵۰۰ هزار دلار در خط داستانی و ۵۰۰ هزار دلار در بخش آنلاین در دسترس خواهد بود. بخش چند نفره‌ی آنلاین در این نسخه میزبان ۳۰ بازیکن به صورت همزمان خواهد بود و پیشرفت‌های بسیار زیادی در بخش گیم‌پلی و بروزرسانی‌های داخل بازی صورت گرفته است.




همچنین کسانی که نسخه‌های نسل قبل را بازی کرده‌اند می‌توانند اطلاعات خود را به نسخه‌ی جدید در هر پلتفرمی به وسیله‌ی سرویس Social Club انجام دهند و کسانی که این کار را انجام دهند٬ از محتوایی انحصاری به نام A host of new برخوردار خواهند شد. این محتوای انحصاری شامل چندین وسیله‌ی نقلیه‌ی قدیمی که در قسمت‌های قبلی GTA وجود داشته‌اند٬ خواهد بود که باید بسیار خاطره‌انگیز باشند.