Android Marketاندروید مارکت اندروید مارکت
اندروید مارکت > اخبار > معرفی نرم افزار Clean Master Phone Boost

معرفی نرم افزار Clean Master Phone Boost

معرفی نرم افزار Clean Master Phone Boost
  • تاریخ
  • دسته‌بندی اخبار
  • نویسنده amirhosein
  • بازدیدها 11 458



Clean Master Phone Boost یک برنامه ساده، کامل و امن برای بهینه سازی اندروید با بیشترین تعداد دانلود در جهان جهت پاک سازی برنامه های زائد، به دست آوردن مجدد فضای ذخیره سازی آزاد، افزایش حافظه، افزایش سرعت و حفظ امنیت دستگاه اندروید شما از برنامه های مخرب و آسیب پذیری ها می باشد. این برنامه محصول Cheetah Mobile (با نام قبلی KS Mobile) می باشد.


بیش از 200 میلیون نفر در سراسر جهان از Clean Master برای حذف فایل های ناخواسته و جلوگیری از عفونت های مخرب استفاده می کنند. Clean Master عملکرد دستگاه را با بهینه سازی حافظه، غیر مسدود کردن ذخیره سازی و ارائه امنیت در برابر ویروس ها، تروجان ها و نرم افزارهای مخرب بهبود می بخشد. Clean Master قابل اطمینان ترین همنشین برای دستگاه های اندروید است!

ویژگی های Clean Master:

1- پاک سازی فایل های ناخواسته
حذف کش و فایل های باقی مانده حافظه اطلاح شده و بهبود عملکرد دستگاه و کارت SD شما

2- تقویت کننده حافظه
تقویت تمام بازی ها و اجرای برنامه ها، آزاد کردن حافظه (RAM) و سرعت بخشیدن به دستگاه شما. قابلیت تقویت با یک لمس و تقویت کننده بازی، بهینه سازی مستقیم از صفحه اصلی شما را آسان می کند.

3- آنتی ویروس
اسکن سیستم، برنامه های از پیش نصب شده و نصب شده توسط کاربر برای ایمن نگه داشتن دستگاه شما از ویروس ها، تروجان ها، آسیب پذیری، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم و جاسوس افزارها. حذف اطلاعات شخصی و حساس برای محافظت از حریم خصوصی شما.

4- مدیریت برنامه ها
حذف برنامه های ناخواسته و یا Bloatware ها و پشتیبان گیری چیزهای مهم. برخی از دستگاه های روت شده قادر به انتقال برنامه ها به کارت SD و همچنین حذف برنامه های از پیش نصب شده و برنامه های سیستم را دارند. همچنین می توانید برنامه های مفید را طبق نیاز خود پیدا کنید.

تصاویری از محیط برنامه: