Android Marketاندروید مارکت اندروید مارکت
اندروید مارکت > متفرقه > بهترین آرزوها در نوروز ۱۳۹۷

بهترین آرزوها در نوروز ۱۳۹۷

بهترین آرزوها در نوروز ۱۳۹۷
  • تاریخ
  • دسته‌بندی متفرقه
  • نویسنده admin
  • بازدیدها 2 980


سال نو می‌شود، زمین نفسی دوباره می‌کشد، شکوفه‌ها لبخند می‌زنند و پرنده‌‌ها به آشیانه باز می‌گردند و در این رویش سبز، زندگی جریان می‌یابد. یک سال دیگر افتخار آن را داشتیم تا برایتان بنویسیم.

با رسیدن بهار، طبیعت ردای سبز بر تن می کند. چکاوک‌ها، هزار دستان و قمریان، نغمه‌ها و سرودهای فرح بخش و تازه سر می‌دهند و انسان‌ها را به مهرورزی، گره‌گشایی و هم‌گرایی فرا می‌خوانند. بهار، پیام آور عشق و رویش است و موسم سرور و آشتی و به همین خاطر است که خواستنی است و با آمدنش دل‌ها سرشار از سرور و جان‌ها معرفت می‌یابد.

فرا رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم‌های نو برای آینده است، آینده‌ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد. و اکنون نزدیک به هفت سال است که افتخار همراهی شما عزیزان را داریم. یک‌سال دیگر پذیرای حضور گرم و مجازی‌تان شدیم و چه افتخاری از این برتر و بالاتر. در سال 96 تمام تلاش خود را بکار گرفتیم تا کیفیت و تنوع محتوای اندروید مارکت را افزایش دهیم و سرویس‌های تازه‌ای را ارائه کنیم.

همه‌ی ما از نو شدن سال خوشحال می‌شویم، اما این خوشحالی زمانی رنگی نو به خود می‌گیرد که یک سال موفق را پشت سر گذاشته باشیم و برای سال آینده برنامه‌ریزی کنیم، نه اینکه برنامه‌های عملی نشده‌ی سال قبل را با خود به سال جدید بکشانیم و خوشحال هم باشیم! یک خوشحالی گذرا در نتیجه دوباره روز از نو روزی از نو.


در سال 96 توانستیم سرویس‌‌های آنلاین سایت را همچنان افزایش داده و خدمات هرچه بیشتری را به صورت آنلاین ارائه دهیم. همچنین با بهبود و توسعه امکانات سایت و نیز ساده تر کردن هرچه بیشتر آن تواسنتیم مشکلات بسیاری از کاربران را در پیدا کردن بخش های مختلف سایت حل کنیم.
ولی این پایان راه نیست و هنوز فهرست بلند بالایی از امکانات و بهینه‌ سازی‌های جدید در جریان توسعه است که به مرور ارائه خواهند شد و در سال 97 این موضوع با قوت و جدیدیت بیشتری دنبال خواهد شد.


فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید جم بر همه ایرانیان پاک پندار، راست گفتار و نیک کردار خجسته باد. سخاوت، سیانت، سربلندی، سروری، سرافرازی و سلامتی که بهترین هفت سین زندگی است را توامان با عاقبت بخیری برای شما و خانواده محترمتان از خداوند منان آرزومندیم.

قدیمی ترین جشن باستانی مبارکتان باد.