Android Marketاندروید مارکت اندروید مارکت
اندروید مارکت > خدمات > معرفی و آموزش برنامه Chimera Tool، خرید و فعال سازی برنامه

معرفی و آموزش برنامه Chimera Tool، خرید و فعال سازی برنامه

معرفی و آموزش برنامه Chimera Tool، خرید و فعال سازی برنامه
  • تاریخ
  • دسته‌بندی خدمات / باکس و دانگل
  • نویسنده admin
  • بازدیدها 36 380
محصول قیمت افزودن به سبد خرید
Chimera Tool 100 Credit
Chimera Tool 100 Credit
743,000 تومان
ناموجود Chimera Tool 100 Credit
%27 OFF
Chimera Tool 200 Credit
Chimera Tool 200 Credit
1,425,000 تومان
ناموجود Chimera Tool 200 Credit
%23 OFF
Chimera Tool 600 Credit
Chimera Tool 600 Credit
4,175,000 تومان
ناموجود Chimera Tool 600 Credit
%12.3 OFF
Chimera Tool 700 Credit
Chimera Tool 700 Credit
4,838,000 تومان
ناموجود Chimera Tool 700 Credit
%12.2 OFF
Chimera Tool 1200 Credit
Chimera Tool 1200 Credit
8,300,000 تومان
ناموجود Chimera Tool 1200 Credit
%15.7 OFF
Chimera Samsung Activation
Chimera Samsung Activation
4,550,000 تومان
ناموجود Chimera Samsung Activation
%15.2 OFF
Chimera Tool Pro Activation
Chimera Tool Pro Activation
7,330,000 تومان
ناموجود Chimera Tool Pro Activation
%16.4 OFF


چیمرا تولز نام ابزار قدرتمندی است که با معرفی آپدیت جدید خود در فوریه 2019 سر و صدای زیادی به پا کرده و امکانات بسیاری را با نسخه جدید خود معرفی نمود.

حتما شما نیز این روزها نام این ابزار را بیش از گذشته میشنوید، چرا که این ابزار با معرفی نسخه جدید خود در 13 فوریه سال 2019 توانست غوغایی در بین اخبار دنیای جی اس ام به پا کند.
استفاده از نرم افزارChimera Tool بسیار ساده بود و به راحتی پس از اتصال دستگاه خود برنامه به صورت اتوماتیک مدل گوشی را شناسایی کرده و کلیه امکاناتی که برای آن میتواند انجام دهد را نمایش خواهد داد.
استفاده از این برنامه بدون نیاز به دانگل نیز امکان پذیر است و تنها کافیست یکی از لایسنسهای فعالسازی یک ساله این برنامه قدرتمند را خریداری نمایید.

چیمرا تولز چه مدلهایی را ساپورت میکند؟
چیمرا (Chimera) بسیاری از مدل های اسمارت فون های Xiaomi, Nokia, BlackBerry, HTC, LG, Huawei, Samsung, MTK را پشتیبانی می کند. برای مشاهده لیست کامل مدلهایی که توسط این برنامه قدرتمند ساپورت میشوند، به این لینک در سایت اصلی برنامه مراجعه نمایید. (برای باز شدن سایت نیاز به فیل..طر.. شکن دارید)

قابلیتها و کاربردهای ابزار Chimera Tools
از قابلیت های این دانگل قدرتمند می توان به مواردی همچون آنلاک کردن قفل شبکه, تهیه اینفو، بازیابی شماره سریال، ریست کردن قفل پترن وPatch Cert, Cert Read/Write, Imei Repair, Custom Root For Exynos Models و... برای گوشی هایی نظیرXiaomi, Nokia, BlackBerry, HTC, LG, Huawei, Samsung, MTK اشاره کرد.

این ابزار به دو صورت قابل استفاده میباشد:
1- بصورت دانگل ( Authenticator )
2- بصورت یوزرنیم و پسورد ( بدون دانگل )

دانگل Chimera Tool چیست؟
این دانگل یک Smart Card امنیتی است که در هنگام خرید با اکانت یک ساله Pro Activation ارائه میشود که دارای امکاناتی برای گوشیهای Xiaomi, Nokia, BlackBerry, HTC, LG, Huawei, Samsung, MTK است.

مزیت داشتن دانگل Chimera چیست؟
دانگل چیمرا تقریبا هیچ مزیت خاصی ندارد و در واقع نیازی به خرید دانگل این محصول ندارید!
تنها مزیتی که دانگل این محصول دارد (Chimera Dongle / Authenticator) این است که:
1- میتوانید بدون نیاز به تایپ یوزرنیم و پسورد به اکانت خود متصل شوید.
2- لایسنیس خود را میتوانید با خود حمل کنید! یعنی میتوانید از طریق چند رایانه اکانت خود را فعالسازی و نرم افزار اجرا نمایید.
هنگام فعال سازی لایسنس چمیرا میتوانید آن را روی یک رایانه یا روی دانگل فعال کنید. در صورتی که لایسنس را روی رایانه فعال کنید از رایانه دیگری نمیتوانید به اکانت خود متصل شوید ولی در صورتی که لایسنس را روی دانگل فعال کنید میتوانید دانگل را به هر سیستمی متصل کرده و از آن استفاده کنید.

چگونه امکانات ابزار Chimera را فعال کنیم؟
سه نوع اکتیویشن برای این ابزار وجود دارد:
1- فول اکتیویشن (PRO Activation) یک ساله:
با این نوع اکتیویشن میتوانید از کلیه امکانات این ابزار برای تمامی مدلهایی که ساپورت میکند (Xiaomi, Nokia, BlackBerry, HTC, LG, Huawei, Samsung, MTK) استفاده کنید.
2- سامسونگ اکتیویشن (Samsung Activation) یک ساله:
با این نوع اکتیویشن تنها امکانات ابزار برای گوشیهای سامسونگ فعال میشود و شما فقط از امکانات این بخش میتوانید استفاده نمایید.
3-اکتیویشن اکانت ۳ روزه (Start):
این نوع اکتیویشن تنها به مدت 3 روز اعتبار دارد که اصلا یشنهاد نمیشود.

کردیت چمیرا تولز چه کاربری دارد؟
اکثر امکانات برنامه چمیراتولز پس از خرید یکی از لایسنسهای برنامه به صورت رایگان قابل استفاده خواهند بود. ولی در این میان برخی قابلیتهای برنامه نیاز به خرید کردیت دارند. کردیتهای برنامه چیمرا به عنوان یک واحد پولی به شمار می آیند که هرگز منقضی نشده و حتی با استفاده از این کردیتها میتوانید لایسنس برنامه را نیز خریداری نمایید. پس از خرید کردیت یوزرنیم خود را در فرم ارسال اطلاعات برای ما خواهید فرستاد تا کردیتهای خریداری شده را به آن اضافه کنیم. زمان لازم جهت اضافه کردن کردیتها 1 الی 24 ساعت است که این تاخیر به دلیل انتقالات ارزی بین المللی بین بانکی است.
در فروشگاه سایت می توانید از تعداد کردیتهای لازم برای انجام برخی از قابلیتهای چیمرا مطلع شوید.

معرفی و آموزش برنامه Chimera Tool، خرید و فعال سازی برنامه



در آپدیت نسخه ۲۰٫۲۴٫۱۶۱۰ که در تاریخ ۱۳ فوریه ۲۰۱۹ توسط این تیم قدرتمند ارایه شده قابلیتهای بی نظیری همانندPatch Cert, Cert Read/Write, Imei Repair, Custom Root For Exynos Models را به این ابزار اضافه کرده است که میتوانید لیست کامل مدلها را در سایت اصلی این ابزار مشاهده کنید و نسخه جدید این ابزار را دانلود نمایید.

بعضی از مدلهایی که توسط این ابزار پشتیبانی میشوند First in the World هستند و توسط برنامه دیگری پشتیبانی نمیشوند.

 

توجه: کردیتهای چیمرا بدون لایسنس قابل استفاده نیستند. بدین معنی که قبل ازاستفاده از کردیت، حتما باید یک لایسنس خریداری نمایید.

آموزش ایجاد اشتراک در ابزار Chimera Tool

جهت استفاده از سرویسهای چیمرا لازم است که ابتدا در سایت چیمرا عضو شده و سپس username خود را جهت اکتیو کردن به ما تحویل دهید.
توجه: قبل از هرچیز باید بدانید که متاسفانه این ابزار در کشورمان فیل....طر میباشد و برای استفاده از آن یا جهت ورود به سایت آن باید حتما از انVP استفاده کنید.
برای ایجاد اشتراک، ابتدا به این لینک از سایت اصلی ابزار مراجعه کرده و حساب جدید بسازید. ثبت نام به این صورت است که ابتدا Username و EMail خود را وارد میکنید سپس لینکی به ایمیل شما ارسال میگردد که میتوانید توسط آن پسورد مورد نظرخود را تعیین کنید.
بعد از ایجاد حساب وارد بخش لاگین شوید و یوزرنیم و پسورد خود وارد نمایید.

خرید اکتیویشن برای Chimera Tool

همانگونه که پیشتر گفته شد 3 نوع اکتیویشن برای این ابزار وجود دارد، که به دلیل کاربری نبودن اکتیویشن 3 روزه، تنها اکتیویشنهای Samsung و Pro این برنامه به فروش میرسد.
خرید اکانت سامسونگ یکساله چیمرا
خرید اکانت فول ( PRO ) یکساله چیمرا
توجه:
اگر دانگل ندارید برای فعالسازی و اکتیو لایسنس تنها نیاز به ارسال USERNAME اکانت خود دارید.
اگر دانگل دارید برای فعالسازی و اکتیو (ChimeraAuthenticator) نیاز به ارسال سریال نامبر دانگل دارید.

همچنین جهت خرید کردیت برنامه چمیرا تولز به لینکهای زیر در فروشگاه مراجعه فرمایید:

خرید شارژ 100 کردیتی چیمرا
خرید شارژ 200 کردیتی چیمرا
خرید شارژ 600 کردیتی چیمرا
خرید شارژ 700 کردیتی چیمرا
خرید شارژ 1200 کردیتی چیمرا


پس از خرید لایسنس چگونه باید آن را فعال کرد؟

اگر دانگل ندارید بعد از اکتیو اکانت شما باید آنرا روی یک و فقط یک سیستم مچ و ثبت کنید در غیر اینصورت لایسنس فعال نخواهد شد وارور NOT YET REGISTERED TO COMPUTER نمایش داده شده و هیچیک از قابلیتهای لایسنس در Chimera Tools فعال نخواهد شد.

برای فعالسازی اکانت روی سیستم باید وارد اکانت خود در سایت چیمرا شوید و مطابق تصویر زیر در منو سمت چپ سایت licences و بخش Active licences و منوی کشویی سیستم خود را انتخاب و اکتیو نمایید.


حال اکانت شما با موفقیت اکتیو و با سیستم شما مچ گردید. اکنون میتوانید فایل exe برنامه را که قبلا نصب کرده بودید را اجرا کرده و از امکانات کامل آن با لایسنس فعال شده لذت ببرید.


کلمات کلیدی :

chimera tool خرید, chimera tool, chimera, چیمرا, چیمرا تول, باکس, دانگل, خرید کردیت, خرید دانگل, خرید کردیت چیمرا, خرید کردیت چیمرا تول, خرید کردیت chimera, خرید کردیت chimera tool, اکتیو chimera, دانگل چیمرا فول اکتیو, دانگل چیمرا اکتیو سامسونگ, اکتیو چمیرا, چیمرا دانگل, چیمرا تولز, خرید دانگل چمیرا, کرک باکس چمیرا, قیمت باکس چیمرا, کارایی دانگل چمیرا, اکتیو چیمرا, خرید لایسنس چیمرا, چیمرا تولز دانلود, آنلاک, آنلاک شبکه, chimera tool دانگل, قیمت دانگل chimera, اکتیو, active, chimera active, chimera tool samsung, chimera tool pro, فول اکتیو, Chimera Tool 10 Credits Chimera Tool 100 Credits Chimera Tool 129 Credits Chimera Tool 249 Credits Chimera Tool 340 Credits Chimera Tool 599 Credits Chimera Tool 839 Credits Chimera Tool 999 Credits, Chimera Tool full active, سرویس فول اکتیو Chimera Tool بصورت یکساله با تایم فوری زیر 12 ساعت, فول اکتیو Chimera Tool بصورت یک ساله, Nokia, BlackBerry, HTC, LG, Huawei, Samsung, MTK, Xiaomi, اکانت, ابزار, Chimera, سیستم, اکتیویشن, فعالسازی, امکانات, سامسونگ, برنامه, یکساله, رایانه, دانگل chimera فول اکتیو, نرم افزار chimera, کرک دانگل chimera