Android Marketاندروید مارکت اندروید مارکت
اندروید مارکت > خدمات > سرویس بایپس ایکلود مک بوک : HFZ Activator T2 Tool

سرویس بایپس ایکلود مک بوک : HFZ Activator T2 Tool

سرویس بایپس ایکلود مک بوک : HFZ Activator T2 Tool
  • تاریخ
  • دسته‌بندی خدمات / آنلاک اکانت / خدمات اپل
  • نویسنده
  • بازدیدها 1 920

 

اگر قفل ایکلود مک بوک شما فعال شده و اپل ایدی و پسورد آن را فراموش کرده اید، و Find My Mac Activation Lock Screen آن فعال شده است، میتوانید با سرویس HFZ Activator T2 Tool به راحتی و با یک کلیک این قفل را بایپس کنید.

 

نکته مهم در رابطه با سرویسهای بایپس این است که: در این سرویسها، اطلاعات اپل آیدی دستگاه شما به صورت دائمی از سرور آیکلود اپل پاک نمیشود، بنابراین پس از بایپس دستگاه، امکان ریست فکتوری، ریستور و یا آپدیت ندارید، زیرا در این صورت مجدد دستگاه شما لاک خواهد شد. هرچند که در این سرویسها، به دلیل ثبت شدن IMEI یا شماره سریال دستگاه در سرور، در صورتی که نسخه سیستم عامل جدیدی که به آن آپدیت میکنید توسط ابزار ساپورت شود، میتوانید بدون نیاز به پرداخت مجدد هزینه دستگاه را بایپس کنید. 

 

چگونه با یک کلیک میتوانیم قفل ایکلود مک را بایپس کنیم؟

با استفاده از ابزار جدید شرکت HFZ میتوانید قفل ایکلود مک بوکهایی را که چیپ امنیتی T2 اپل را دارند، با یک کلیک آنلاک کنید.

 

چه مدلهایی از مک بوک توسط برنامه HFZ ساپورت میشوند؟

– MacBook Pro (A1190, A1989) 2018

– MacBook Pro (A1989, A1190, A2159, A2141) 2019

– MacBook Pro (A2251, A2289) 2020

– MacBook Air (A1932) 2018

– MacBook Air (A1932) 2019

– MacBook Air (A1932) 2020

 

مراحل انجام بایپس توسط برنامه HFZ Activator T2 Tool:

1- برنامه HFZ را از این لینک دانلود و نصب کنید. این برنامه را بر روی یک مک بوک سالم دیگر باید نصب کنید. بنابراین برای استفاده از این برنامه علاوه بر مک بوکی که دارای قفل ایکلود است، باید یک مک بوک سالم نیز داشته باشید.

2- دو کامپیوتر را از طریق کابل Type C به هم وصل کنید. 

3- برنامه را در مک بوک سالم اجرا کنید و مطابق دستورات آن، مک بوک قفل شده را به حالت DFU Mode ببرید.

4- حال برنامه به صورت اتوماتیک مک بوک قفل شده را شناسایی و انالیز کرده و در صورتی که آن را ساپورت کند، باید ابتدا دستگاه را با استفاده از برنامه Checkra1n جیلبرک کنید و سپس اقدام به خرید سرویس برنامه نمایید تا سریال مک بوک قفل شده به سرور برنامه اضافه گردد.

5- پس از خرید سرویس اندکی صبر کنید تا سفارش شما ثبت شود. بعد از اضافه شده سریال دستگاه به سرور، مجددا کامپیوترها را به هم وصل کرده و در مک بوک سالم برنامه HFZ را اجرا و دکمه Bypass را کلیک کنید. 

6- لطفا تا زمانی که دستگاه به صورت کامل ریست نشده صبر کنید. پس از انجام عملیات، برنامه به شما اطلاع خواهد داد: Find My Mac Activation Lock screen bypass has been completed successfully

7- پس از انجام عملیات، دستگاه وارد حالت اینترنت ریکاوری مود خواهد شد. حال در این قسمت، گزینه reinstall MacOS را انتخاب کنید و سیستم عامل خود را از نو نصب کنید.

8- از دستگاه آنلاک شده خود لذت ببرید.