Android Marketاندروید مارکت اندروید مارکت
اندروید مارکت > خدمات > لایسنس و کردیت > لایسنس ZXW، نرم افزاری برای شماتیک، نقشه خوانی و مسیریابی

لایسنس ZXW، نرم افزاری برای شماتیک، نقشه خوانی و مسیریابی

لایسنس ZXW، نرم افزاری برای شماتیک، نقشه خوانی و مسیریابی
  • تاریخ
  • دسته‌بندی لایسنس و کردیت
  • نویسنده admin
  • بازدیدها 1 414
محصول قیمت افزودن به سبد خرید
ZXW Schematic Tool Online Account Activation (1 Year)
ZXW Schematic Tool Online Account Activation (1 Year)
3,125,000 تومان

اگر یک سخت افزار کار موبایل هستید، احتمالا تاکنون اسم این برنامه قدتمند به گوشیتان خورده است: ZXW (Zillion X Work)! این ابزار یکی از محبوبترین و قدیمی ترین نرم افزارهای شماتیک و نمایش دیاگرام، در بین تعمیرکاران سخت افزار است و میتوان گفت که این نرم افزار به نوعی آچار فرانسه تعمیرکاران سخت افزار به شمار میرود. با استفاده از این ابزار به راحتی مسیریابی و سولوشن انواع مشکلات سخت افزاری را پیدا کنید و با صرفه جویی در زمان تبدیل به یک سخت افزار کار حرفه ای شوید.

این نرم افزار پرکاربرد نقشه برد های موبایل را در اختیار تعمیرکاران قرار میدهد و مسیرهای ارتباطی بین قطعات روی برد را با جزئیات کامل در اختیار شما قرار میدهد.

اگر سخت افزار کار موبایل هستید یا سعی میکنید که باشید، قطعا تا الان با مفاهیم شماتیک و سلوشن های سخت افزاری آشنا شده اید، همان عکس های معمولا بی کیفیتی که با خط های رنگارنگ از این سر برد به آن طرف برد وصل شده اند و مثل یک شاه کلیدراه گشای کار هستند. افرادی که این عکس ها را نشر میدهند، یا از روی شماتیک آن را میسازند و در اختیار شما قرار میدهند یا از روی ابزارهایی مثل ZXW کپی میکنند و در اختیار دیگران میگذراند. بنابراین با این ابزار تمام این سلوشن ها به صورت کاملتر و باکیفیت تر در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

تا چند وقت پیش جهت دسترسی به این نرم افزار، نیاز به خریداری دانگل فیزیکی ZXW بود. ولی در حال حاضر جهت سهولت در دسترسی تمامی تعمیرکاران به این نرم افزار، بدون نیاز به دانگل فیزیکی و تنها با خریداری لایسنس این برنامه می توانید از تمامی امکانات آن استفاده نمایید. همچنین اگر از قبل دانگل ZXW دارید، پس از یک سال استفاده از آن، تاریخ مصرف لایسنس آن به پایان میرسد و نیاز به خریداری مجدد لایسنس دارید.

در هر صورت، چه دانگل داشته باشید و یا نداشته باشید میتوانید این لایسنس را خریداری کنید، اگر دانگل داشته باشید لایسنس بر روی دانگل شما فعال خواهد شد و در غیر اینصورت لایسنس به صورت اکانت برای شما فعال خواهد شد.

برخی از قابلیت ها و ویژگی های نرم‌افزار نقشه خوانی ZXW:

  • جهت استفاده از این نرم افزار دسترسی مداوم به اینترنت نیاز است.
  • با خریداری این لایسنس، می توانید نرم افزار را حداکثر بر روی 15 سیستم نصب نمایید و از اکانت لایسنس دار استفاده کنید، ولی نه به صورت همزمان و در لحظه فقط یک کامپیوتر میتواند بصورت انلاین از آن استفاده کند.
  • پشتیبانی از اکثر برندهای مطرح تلفن همراه شامل: iPhone, iPad, Nokia, LG, Samsung, BlackBerry, Sony, Sony Ericsson, Motorola, HTC
  • با خرید این محصول لایسنس تحویل شما می شود و می توانید اکتیو یک ساله روی اکانت خود فعال کنید.
  • دارای پایگاه داده تخصصی برای بورد و شماتیک انواع برندها مطرح و معروف روز دنیا بصورت آنلاین با آپدیت روزانه و منظم
  • دارای عملکرد چرخش افقی (180 درجه) و عمودی (90 درجه) روی برد
  • بدون نیاز به دانگل یا باکس سخت افزاری
  • دسترسی به شماتیک برند های مختلف تعمیرات موبایل 
  • امکان بررسی لایه های مختلف برد
  • امکان بررسی تمامی ولتاژ های خازن و دیودهای موجود در شماتیک


نحوه فعال سازی لایسنس اکتیویشن ZXW:

  1. سفارش خود را در فروشگاه اندروید مارکت ثبت نمایید و کد اکتیو و پسورد اکتیو (Authentication Code Password - Authentication Code Serial Number) را دریافت نمایید. 
    برای خرید این لایسنس ما هیچگونه نیازی به اکانت یا چیز دیگری از طرف شما نداریم، و پس از خرید لایسنس Authorized Code & Password برای شما ارسال خواهد شد.
  2. از طریق این لینک در سایت اصلی سرویس دهنده ثبت نام کنید.
  3. سپس از این لینک وارد حساب خود شده و از منوی سمث چپ گزینه Authorization code Renewal را انتخاب کنید.
  4. حال Authentication Code Password و Authentication Code Serial Number خریداری شده را همانند تصویر زیر، وارد و دکمه سبز رنگ Immediate Use را فشار دهید.
     
  5. پس از وارد کردن کدهای خریداری شده، وارد صفحه Personal Data Page خواهید شد و میتوانید تاریخ انقضا و سایر اطلاعات مربوط به اکانت و لایستس فعالسازی شده مشاهده نمایید.

    توجه: یوزرنیم و پسورد خریداری شده را در جای امنی یادداشت نموده و به هیچ وجه فراموش نکنید.

همکاران عزیز، لطفا توجه داشته باشید که اندروید مارکت تنها فروشنده کردیت و اکتیو باکس است و متاسفانه امکان راهنمایی بیشتر در مورد مسائل و مشکلات فنی را نداریم. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و یا هرگونه پرسش شامل نحوه کارکرد، لیست مدلهای پشتیبانی، پیش نیازها و … میتوانید به وب سایت اصلی ZXW tools مراجعه نمایید.


در حال حاضر پنج ابزار برتر زیر، برای نقشه خوانی و شماتیک سخت افزاری وجود دارند که هر پنج محصول در فروشگاه اندروید مارکت در دسترس بوده و میتوانید با توجه به نیاز خود هر محصول را انتخاب و خریداری نمایید.

  1. ZXW
  2. DZKJ
  3. Wuxinji
  4. Miracle Schematics Pro
  5. Borneo Schematic Hardware Tool