Android Marketاندروید مارکت اندروید مارکت
اندروید مارکت > اخبار > مشخصات اولین گوشی تایزنی سامسونگ: Samsung Z130H

مشخصات اولین گوشی تایزنی سامسونگ: Samsung Z130H

مشخصات اولین گوشی تایزنی سامسونگ: Samsung Z130H
  • تاریخ
  • دسته‌بندی اخبار
  • نویسنده admin
  • بازدیدها 13 710




گوشی هوشمند تایزنی سامسونگ که تا الان آن را با نام مدلش یعنی SM-Z130H می‌شناسیم، طی ماه‌های اخیر در حال توسعه بوده است و انتظار می‌رود تا پایان ماه جاری میلادی در بازار هند عرضه شود.


سامسونگ پس از مدت‌ها تاخیر گلکسی Z را به عنوان اولین گوشی هوشمند تایزنی خود معرفی کرد و حالا به نظر می‌رسد در نظر دارد تا بجای گلکسی Z، تمرکز خود را بر روی یک گوشی هوشمند رده پایین تایزنی بگذارد و به این ترتیب بتواند سود خوبی از بازار گوشی‌های پایین رده که طی ماه‌های اخیر با رشد زیادی مواجه بوده‌، کسب کند. به تازگی وب‌سایت سامسونگ اطلاعاتی از SM-Z130H را منتشر کرده است. طبق اطلاعات منتشر شده، این گوشی هوشمند از نمایشگری با رزولوشن 480 در 800 پیکسل بهره می‌برد که احتمالا سایز آن 4 اینچی خواهد بود. ظاهرا پردازنده‌ی این تلفن نیز ۱.۲ گیگاهرتزی است.



مشخصات اولین گوشی تایزنی سامسونگ: Samsung Z130H

اما از نظر نرم‌افزاری این گوشی هوشمند از Tizen 2.3 بهره می‌برد و قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت را دارد. در نمای پشتی این گوشی هوشمند تایزنی، دوربین 3.2 مگاپیکسل تعبیه شده است که این مدل را به عنوان یک مدل پایین‌رده مطرح می‌کند.



اشاره سامسونگ به این مدل در وب‌سایتش نشانه مهمی است که خبر از عرضه‌‌ی این گوشی هوشمند در آینده نزدیک می‌دهد. البته ممکن است عرضه این مدل نیز به تاخیر افتد چرا که سامسونگ همیشه دلیلی برای تاخیر در عرضه محصولاتش پیدا می‌کند.




بدون تردید مانند هر سیستم عامل جدیدی، گوشی‌های مبتنی بر تایزن نیز در ابتدای عرضه دارای نرم‌افزارهای زیادی نیستند ولی طبق اطلاعات منتشر شده، دو نرم‌افزار فیسبوک و توییتر در این گوشی تایزنی ارائه خواهند شد.





مشاهده مشخصات کامل این گوشی