Android Marketاندروید مارکت اندروید مارکت
اندروید مارکت > اخبار > طراحی و برخی از مشخصات iPad Air Plus فاش شد

طراحی و برخی از مشخصات iPad Air Plus فاش شد

طراحی و برخی از مشخصات iPad Air Plus فاش شد
  • تاریخ
  • دسته‌بندی اخبار
  • نویسنده admin
  • بازدیدها 11 088



مجله ژاپنی Mac Fan طرحی از یک تبلت جدید منتشر کرده و ادعا می‌کند این طراحی مربوط به آیپد جدید ۱۲ اینچی اپل است. به گفته این مجله، تبلت جدید اپل، آیپد ایر پلاس نام دارد.


این مجله مدعی شده، آیپد ایر پلاس از صفحه نمایشی با سایز ۱۲.۲ اینچ، پردازنده جدید A9 و چهار بلندگو برای ارائه صدای استریو در تمام جهات بهره می‌برد و قرار است ماه آوریل یا ژوئن سال بعد میلادی به بازار عرضه شود.

بر اساس آخرین شایعات درباره تبلت جدید اپل، نام این دستگاه که ضخامت ۷ میلی‌متر دارد، «آیپد پرو» خواهد بود. مدتی است که زمزمه ساخت آیپد بزرگ‌تر از ۹.۷ اینچ با ابعادی در حدود ۱۲ اینچ توسط اپل به گوش می‌رسد. تا‌کنون نیز شایعات مختلف اندازه نمایشگر دستگاه را بین ۱۲ تا ۱۲.۹ اینچ اعلام کرده‌اند.



بلومبرگ و چند خبرگزاری دیگر گزارش داده‌اند که اپل قصد دارد این آیپد بزرگ را اوایل سال ۲۰۱۵ رونمایی و عرضه کند، اما وال استریت ژورنال مدعی است که اپل به علت پاسخگویی به تقاضای بالای آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس، تولید انبوه آیپد بزرگ‌تر را از دسامبر ۲۰۱۴ به سال آینده میلادی موکول کرده است. آخرین شایعات از زنجیره‌های تامین اپل نیز تولید انبوه آیپد بزرگ‌تر را زمانی بین سه ماهه اول یا سه ماهه دوم سال ۲۰۱۵ می‌دانند.

نمی‌توان ادعای مجله Mac Fan درباره مشخصات و طراحی این دستگاه را تایید کرد، اما اگر یادتان باشد، طراحی آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس ماه‌ها قبل از رونمایی آن‌ها فاش شده بود و همه از طراحی احتمالی این دستگاه خبر داشتند. جالب است که این گزارش همچنین به معرفی آیپد مینی ۴ قدرتمند‌تر همراه با این آیپد ایر پلاس جدید اشاره کرده و ادعا می‌کند که آیپد مینی جدید با مشخصاتی شبیه آیپد ایر ۲ معرفی خواهد شد.