Android Marketاندروید مارکت اندروید مارکت
اندروید مارکت > اخبار > تصاویری از گوشی میزو MX4 با اجرای اوبونتو تاچ فاش شد

تصاویری از گوشی میزو MX4 با اجرای اوبونتو تاچ فاش شد

تصاویری از گوشی میزو MX4 با اجرای اوبونتو تاچ فاش شد
  • تاریخ
  • دسته‌بندی اخبار
  • نویسنده admin
  • بازدیدها 11 158



احتمالا اطلاع دارید که گوشی هوشمند MX4 پرچم‌دار قبلی شرکت Meizu است. این تولید کننده چینی چندی پیش قرارداد همکاری با شرکت کنونیکال امضا کرد تا زودتر بتوانیم گوشی‌های هوشمند این شرکت را مبتنی بر سیستم عامل اوبونتو تاچ ببینیم. امروز تصویری از اجرای اوبونتو تاچ بر روی MX4 فاش شده است.


زمانی که کنونیکال برای اولین بار پلتفرم اوبونتو تاچ را برای گوشی هوشمند و تبلت معرفی کرد، منتقدان بسیاری این سیستم عامل را تحسین کردند اما در آن زمان کنونیکال نتوانست بودجه لازم را برای ساخت دستگاهی مبتنی بر این سیستم عامل بدست آورد.



پس از آن برای مدتی طولانی، زمزمه‌های همکاری کنونیکال با شرکت‌های چینی به گوش می‌رسید تا اینکه این اتفاق بالاخره رخ داد. با توجه به تصویر زیر، می‌توانیم بگوییم که هر دو شرکت با همکاری یکدیگر آماده عرضه محصولی بر پایه اوبونتو تاچ می‌شوند.



در بازار چین، میزو یکی از تولید‌کننده‌های خوب گوشی‌های هوشمند است و به صورت جهانی نیز علاقه‌مندان خاص خود را دارد. بنابراین تولید دستگاهی از این شرکت با طعم اوبونتو تاچ می‌تواند در دنیای ابزار‌های هوشمند، بازاری جدید را برای هر دو شرکت به وجود آورد.

اکنون باید صبر کنیم و ببینیم که با آمدن این دستگاه مبتنی بر اوبونتو تاچ، پلتفرم ساخته شده توسط کنونیکال می‌تواند خود را به تولید کننده‌ها و دوست داران این نوع گجت‌ها ثابت کند یا خیر. گفته می شود میزو MX4 همراه با اوبونتو تاچ اوایل ۲۰۱۵ به بازار‌ها خواهد آمد.