Android Marketاندروید مارکت اندروید مارکت
اندروید مارکت > اخبار > آیا اپلیکیشن‌های ویندوزفون در ویندوز ۱۰ اجرا می‌شوند؟

آیا اپلیکیشن‌های ویندوزفون در ویندوز ۱۰ اجرا می‌شوند؟

آیا اپلیکیشن‌های ویندوزفون در ویندوز ۱۰ اجرا می‌شوند؟
  • تاریخ
  • دسته‌بندی اخبار
  • نویسنده admin
  • بازدیدها 9 815



یکی از اهداف مایکروسافت در ویندوز ۱۰، یکپارچه‌سازی پلتفرم‌های مختلف خود است. حال شواهدی بدست آمده که از امکان اجرای برنامه‌های ویندوزفون در ویندوز ۱۰ حکایت دارد.

به تازگی تصویری در فضای وب منتشر شده که ظاهرا یکی شدن فروشگاه‌های ویندوز فون و ویندوز ۱۰ را نشان می‌دهد. با توجه به این تصویر، ویندوز بعدی اجازه نصب نرم افزارهای ویندوز فون را روی این سیستم عامل می‌دهد. البته به نظر می‌رسد این موضوع به صورت برعکس هم قابل اجراست و بعضی از اپلیکیشن‌های ویندوز ۱۰ هم روی ویندوز فون نصب و اجرا می‌شوند.

عکس منتشر شده برنامه Make More Space از اچ‌تی‌سی (HTC) را نشان می‌دهد؛ برنامه‌ای کاربردی که برای مدیریت میزان حافظه داخلی استفاده می‌شود. از سویی دیگر و با توجه به ظاهر این برنامه، به نظر اچ‌تی‌سی درحال ساخت یک دستگاه مبتنی بر ویندوز ۱۰ است.

آیا اپلیکیشن‌های ویندوزفون در ویندوز ۱۰ اجرا می‌شوند؟



پیش از این نیز اخباری مبنی بر عرضه پرچمدار بعدی این کمپانی در بازار گوشی‌های هوشمند در دو نسخه با سیستم عامل ویندوز فون و اندروید با نام Hima منتشر شد. یکی شدن دو فروشگاه «ویندوز فون» و «ویندوز ۱۰» می‌تواند برای هر دو فروشگاه مفید باشد؛ زیرا دامنه‌ی «اپلیکیشن‌» و «بازی» در این فروشگاه افزایش می‌يابد.