Android Marketاندروید مارکت اندروید مارکت
اندروید مارکت > اخبار > 10 مزیت تبلت‌های Galaxy Tab S سامسونگ نسبت به آیپد اپل

10 مزیت تبلت‌های Galaxy Tab S سامسونگ نسبت به آیپد اپل

10 مزیت تبلت‌های Galaxy Tab S سامسونگ نسبت به آیپد اپل
  • تاریخ
  • دسته‌بندی اخبار
  • نویسنده admin
  • بازدیدها 9 937



امروزه مدل‌های مختلفی از تبلت‌های اندروید وجود دارند، اما تعداد کمی از آن‌ها می‌توانند از نظر عملکرد با آیپد رقابت کنند. تبلت‌‌های گلکسی تب s سامسونگ،با فراهم‌کردن امکانات بیشتر برای کاربران، یکی از رقبای اصلی آیپد بشمار می‌آیند. در این مطلب تصمیم داریم 10 مزیت تبلت های اندرویدی سامسونگ نسبت به آیپدهای اپل را بررسی کنیم.


1.اجرای دو برنامه در کنار یکدیگر
به لطف حالت چند پنجره‌ای سامسونگ, شما می‌توانید دو برنامه را باز و اجرا کنید و روی صفحه‌نمایش، هر دو برنامه را در کنار یکدیگر مشاهده کرده و به کار گیرید.



2.امکان کنترل مستقیم تلفن‌هوشمند خود از تبلت
ویژگی همگام سازی سامسونگ به شما اجازه می‌دهد تا گوشی خود را از طریق تبلت کنترل کنید؛ البته این قابلیت تنها برای گوشی های گلکسیs5 ,گلکسی s4و گلکسی نوت3 قابل استفاده است. این ویژگی به دو منظور طراحی شده است:

1) انتقال آسان‌تر فایل‌ها بین گوشی و تبلت

2) پاسخ دهی به تماس‌ها در صورتی که در آن لحظه به گوشی خود دسترسی
ندارید.



3.قابلیت تغییر صفحه‌نمایش بر اساس برنامه‌ی در حال اجرا
تبلت گلکسیs می‌تواند رنگ زمینه‌ی صفحه‌نمایش را با برنامه در حال اجرا سازگار کند و با طیف رنگی صفحه‌نمایش تطبیق دهد.به عنوان مثال اگر شما در حال دیدن فیلم باشید و سپس تصمیم بگیرید که یک کتاب الکترونیک مطالعه کنید، این تبلت تنظیمات صفحه‌نمایش را بطور خودکار با برنامه در حال اجرا تطبیق می‌دهد.



4.قابلیت کنترل رایانه از طریق تبلت
بعد از ورود با حساب‌کاربری سامسونگ و نصب برنامه remote PC بر روی رایانه، شما می‌توانید رایانه‌ی خود را از طریق تبلت کنترل کنید. بدیهیست که شما می‌توانید بطور مستقیم به فایل‌های ذخیره شده برروی رایانه نیز دسترسی پیدا کنید.



5.فعال سازی حالت کودک
حالت کودک که برای این تبلت‌ها در نظر گرفته شده‌است, به والدین اجازه می‌دهد تا کنترل مضاعفی بر روی کارهای کودک خود هنگام استفاده از تبلت داشته باشند. رابط گرافیکی این حالت، بسیار کودک-پسندتر از استاندارندهای رابط گرافیکی پایه‌ی اندروید طراحی شده است.



6.توقف خودکار ویدیو هنگام قطع ارتباط چشمی
یکی از ویژگی‌های هوشمند این تبلت‌ها، توقف فایل ویدیویی در زمان نگاه نکردن به صفحه‌نمایش است.این ویژگی سال گذشته با گلکسیS4 معرفی شد.



7.اشتراک دیجیتالی مجلات و روزنامه‌ها به صورت رایگان
تبلت‌های گلکسی با برنامه‌ی هدایا, پیشنهاد اشتراک‌های مختلفی را برای مدت زمانی محدود ارائه می‌دهند؛ به عنوان مثال شما می‌توانید یک سال اشتراک دیجیتالی بلومبرگ را رایگان دریافت کنید.



8.تغییر و ارتقاء صفحه‌نمایش اصلی
این قابلیت تنها مختص تبلت‌های گلکسیS سامسونگ نیست؛ اما از این نظر که این ویژگی بر روی سیستم عامل اندروید اجرا می‌شود، یکی از مزیت‌های این تبلت‌ها نسبت به آیپد بشمار می‌آید که به کاربر اجازه می‌دهد تا با کشیدن و رها کردن ویجت‌ها بر روی صفحه‌نمایش اصلی (خانه)، آن را به گونه‌ای که دوست دارند طراحی کنند.



9.دسترسی سریع و آسان به تمام تنظیمات
نرم افزار سامسونگ یک بسته‌ی کامل از تنظیمات سریع را به کاربر ارائه می‌دهد و شما می‌توانید تنها با کشیدن صفحه‌نمایش اصلی(خانه) از بالا، روشنایی صفحه‌نمایش را تنظیم کنید، بلوتوث را خاموش و روشن کنید یا گزینه های دیگر را بر اساس نیاز خود تغییر دهید. کمپانی اپل نیز تنظیمات مشابهی را ارائه داده است که با کشیدن صفحه‌نمایش از پایین قابل دسترسی است؛ ولی سامسونگ گزینه های بیشتری رادر این بسته جای داده است.



10. تجربه حس جدید با برنامه لانچر
برنامه لانچر به شما اجازه می‌دهد تا صفحه‌نمایش دستگاه اندرویدی خود را تغییر داده و با انتخاب تم مورد نظر خود، حسی جدید را نسبت به تبلت تجربه کنید.