Android Marketاندروید مارکت اندروید مارکت
اندروید مارکت > اخبار > نسخه بتای iOS 8.4 جیلبریک شد

نسخه بتای iOS 8.4 جیلبریک شد

نسخه بتای iOS 8.4 جیلبریک شد
  • تاریخ
  • دسته‌بندی اخبار
  • نویسنده
  • بازدیدها 9 984



مدتی است که بتای iOS 8.4 در دست توسعه دهندگان و برنامه نویسان قرار داده شد تا بر روی آن کار کنند تا باگ ها و ارور های آن را پیدا و به اپل آنها را گزارش دهند. ولی از وقتی که شرکت اپل راه های جیلبریک گروه TaiG را کشف کرد جیلبریک تا نسخه ی iOS 8.3 امکان پذیر نبود.
حالا بعد از مدت ها خبر خوبی برای جیلبریک بازان داریم. متخصص امنیت و هکر معروف Stefan Essar به تازگی از ویدیویی رونمایی کرد که در آن نشان میدهد که توانست برنامه ی سایدیا را بر روی بتای iOS 8.4 نصب کنند.
اما به عنوان دلیل هم میتوانید در گوشی جیلبریک شده ی زیر برنامه جدید موسیقی و برنامه ی اپل واچ اشاره کرد که در iOS 8.2 نصب شده بود و همچنین کیبورد جدید emoji را مشاهده کرد که در iOS 8.3 نصب شده است، که باز هم میتوان به این موضوع اشاره کند که iOS 8.3 هم ممکن است جیلبریک شود.



ولی در پایان باز هم زیاد خوشحال نشوید چرا که i0n1c (لقب وی) به نظر نمیرسد تا این جیلبریک را برای عموم عرضه کند چرا که چند وقت پیش هم یک جیلبریک پیدا کرد و آنرا به دلیل برخی مسایل امنیتی عرضه نکرد. همچنین در برخی از مواقع تنفر خود را نسبت به جیلبریک نشان داد.
اپل هم در کل کار را برای هکر ها کمی مشکل ساخت ولی در پایان مقداری حفره در iOS 8.2 و مقداری دیگری حفره در iOS 8.3، جیلبریک iOS 8.4 را ممکن ساخت و ممکن است که i0n1c از جیلبریک جدید رونمایی نکند. شاید خبر بدی باشد که حفره‌ها برای ابزار جیلبریک TaiG بسته شده، اما این تیم به دنبال راهی تازه برای عملی کردن جیلبریک iOS 8.3 خواهد بود، راهی که شاید کمی زمان بیشتری بگیرد.