Android Marketاندروید مارکت اندروید مارکت
اندروید مارکت > اخبار > آموزش پیدا کردن IMEI آیفون

آموزش پیدا کردن IMEI آیفون

آموزش پیدا کردن IMEI آیفون
  • تاریخ
  • دسته‌بندی اخبار
  • نویسنده admin
  • بازدیدها 13 807
آموزش پیدا کردن IMEI آیفون


برای یافتن IMEI گوشی آیفونتان راههای متعددی وجود دارد که در اینجا مطرح میکنیم.

روش اول: در آیفونتان وارد Setting و سپس General شوید.



وارد قسمت About شده و اسکرول به پایین کنید تا IMEI را ببینید.


این شماره همان IMEI گوشی شماست که شماره 15 رقمی میباشد.



روش دوم: از طریق شماره گیری در قسمت شماره گیری گوشیتان #06#* را شماره گیری و call کنید.


IMEI شما روی صفحه نمایش داده خواهد شد.



روش سوم: در این روش پشت آیفون خود را نگاه کنید . طبق عکس پایین گوشی بالای علامت هشدار imei را مشاهده میکنید. در مورد آیفون 4 3G 3GS 4S احتمال دارد این روش جواب ندهد و imei در پایین موجود نباشد.



روش چهارم: در آیفون 4 3G 3GS 4S از طریق جای سیم کارت اگر با سوزن مخصوص جای سیم کارت را دربیاورید و سیم کارت را نیز از این قسمت خارج کنید میتوانید طبق عکس زیر imei هک شده را مشاهده نمایید.



روش پنجم: در صورتی که گوشی شما دارای قفل آیکلود است و شما نمیتوانید وارد منوی گوشی شوید، میتوانید با زدن آیکون آبی i در گوشه پایین سمت راست اولین صفحه فعالسازی (صفحه Hello) به راحتی از IMEI و SN دستگاه خود مطلع شوید. این روش مطمئن‌ترین راه برای ارسال IMEI یا SN جهت آنلاک قفل آیکلود است.



روش ششم: شما می‌توانید با استفاده از برنامه iTools سریال گوشی خود را به دست آورید. استفاده از این روش در زمانی که گوشی در حالت غیرفعال قرار دارد توصیه می‌گردد. به خصوص زمانی که شما می‌خواهید از سرویس‌های حذف قفل آیکلود یا آنلاک شبکه استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم از این طریق سریال خود را ارسال کنید. چون در برخی موارد به دلیل تعویض قاب گوشی، ممکن است سریال گوشی دیگری بر روی پشت قاب باشد و در نتیجه عملیات آنلاک برای آن گوشی انجام شود!