Android Marketاندروید مارکت اندروید مارکت
اندروید مارکت > اخبار > گوشی میان‌رده‌ای htc One X9 معرفی شد

گوشی میان‌رده‌ای htc One X9 معرفی شد

گوشی میان‌رده‌ای htc One X9 معرفی شد
  • تاریخ
  • دسته‌بندی اخبار
  • نویسنده admin
  • بازدیدها 8 577


بار دیگر اچ تی سی دست به معرفی یک گوشی جدید زد که برخلاف توقعات، یک پرچمدار تمام عیار به شمار نمی‌رود؛ اچ تی سی وان ایکس 9


وان ایکس 9 با آنکه به سخت افزار قدرتمندی مجهز شده اما با این حال نمی‌توان آن را با پرچمداران دیگر کمپانی ها مقایسه کرد. این گوشی از زبان گوشی جدید One A9 پیروی کرده و تفاوت زیادی از نظر طراحی با آن ندارد.یک صفحه نماش 5.5 اینچی با دقت 1080 پیکسل روی این گوشی خودنمایی می‌کند و در زیر آن تراشه‌ی Helio X10 مدیاتک با سرعت 2.2 گیگاهرتز به عنوان مغز متفکر آن قرار گرفته است. ابعاد کلی دستگاه 153.9 * 7539 * 7.99 میلی متر می‌باشد که صفحه‌ نمایش، 71.38 درصد از کل آن را اشغال کرده است.


اچ تی سی One X9 به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز شده که امکان افزایش حافظه از طریق کارت میکروSD نیز برای آن در نظر گرفته شده است.


از نظر تصویربرداری این گوشی یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه تکنولوژی تثبیت‌کننده OIS و ثانویه 5 مگاپیکسلی با لنزی با دیافراگم f/2.0 دارد که دوربین اصلی آن از فرمت RAW و فیلم برداری با دقت 4K پشتیبانی می‌کند.

تمامی این قطعات انرژی خودشان را از یک باتری 3000 میلی آمپری تامین می‌کنند که به تکنولوژی شارژ سریع نیز مجهز شده است.


اچ تی سی برای این گوشی قیمتی در حدود 370 دلار در نظر گرفته است که نسبت به One A9 با قیمت 432 دلار، قیمت بسیار بهتری دارد. در حال حاضر این گوشی تنها در چین عرضه می‌شود و تایوانی‌ها هنوز صحبتی از عرضه آن در بازار دیگر کشورها نکرده‌اند.