Android Marketاندروید مارکت اندروید مارکت
اندروید مارکت > اخبار > بهترین ساعت‌های هوشمند سال ۲۰۱۵

بهترین ساعت‌های هوشمند سال ۲۰۱۵

بهترین ساعت‌های هوشمند سال ۲۰۱۵
  • تاریخ
  • دسته‌بندی اخبار
  • نویسنده admin
  • بازدیدها 7 500


ساعت‌های هوشمند هنوز راه زیادی تا رسیدن به جایگاه واقعی خود دارند و از ضعف‌های کوچک و بزرگ بسیاری رنج می‌برند. سازندگان بزرگی وارد این عرصه شده‌اند و بر روی آینده‌ی این گجت‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند. هواوی را می‌توان یکی از شرکت‌های بزرگی دانست که در سال ۲۰۱۵ وارد این رقابت شد. سازندگان هنوز در ابتدای راه و شناخت درست این بازار رو به پیشرفت هستند، بسیاری از شرکت‌های بزرگ هنوز یک یا دو نسل از ساعت‌های هوشمند خود را تولید کرده‌اند. ساعت‌های هوشمند امسال هنوز عمر باتری مناسبی ندارند و کاربر باید آن‌ها را هر روز یا یک روز در میان شارژ کند. انتخاب یک ساعت هوشمند فارغ از امکانات آن امری سلیقه‌ای است. در سال ۲۰۱۵ ساعت‌های هوشمند بیشتری با صفحه‌نمایش دایره‌ای عرضه شد و شاهد طراحی‌های بهتری از طرف سازندگان بودیم. در ادامه با اندروید مارکت همراه باشید تا مروری بر مطرح‌ترین ساعت‌های هوشمند ۲۰۱۵ داشته باشیم.

گیر اس ۲ سامسونگ


گیر اس ۲ را بدون تردید می‌توان بهترین ساعت هوشمند عرضه شده توسط ساسمونگ تا به امروز دانست. ساعتی با صفحه‌ی دایره‌ای که با دو مدل اسپورت و کلاسیک خود رقبای را به نبرد دعوت می‌کند. گیر اس ۲ سامسونگ با سیستم عامل تایزن و حلقه‌ی چرخانش بدون شک از بهترین‌های سال ۲۰۱۵ است.

واچ اربِین ال‌جی


ال‌جی نیز به مانند بسیاری از رقبایش صفحه‌نمایش دایره‌ای را برای ساعت خود در نظر گرفت. این ساعت با گوشی‌های اندرویدی و آیفون سازگار است. واچ اربین ال‌جی را می‌توان اولین مدلی دانست که از شبکه‌ی LTE پشتیبانی می‌کند. این ساعت از سیستم‌عامل اندروید ور بهره می‌برد و برای پردازش فرامین کاربر از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۰۰ در آن استفاده شده است.

موتو ۳۶۰ (۲۰۱۵)


موتو ۳۶۰ یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند سال گذشته بود که با صفحه‌نمایش دایره‌ای و طراحی زیبایش دل هر بیننده‌ای را می‌برد. نسل دوم موتو ۳۶۰ از نظر ظاهری تفاوت چشمگیری با نسل قبل ندارد ولی با بهبودهایی در عمر باتری و امکانات همراه است.

اپل واچ


اپل واچ را می‌توان موفق‌ترین ساعت هوشمند عرضه شده از نظر تعداد فروش تا به امروز دانست. این ساعت از سیستم عامل WatchOS اپل بهره می‌برد و با دو ابعاد در صفحه‌نمایش عرضه شده است. بهره‌مندی از فورس‌تاچ را می‌توان خلاقانه‌ترین ایده استفاده شده در این ساعت دانست.

هواوی واچ


ساعت خوش ساخت هواوی با صفحه‌نمایش دایره‌ای خود نظرهای بسیاری را در ایفا ۲۰۱۵ به خود جلب کرد. هواوی واچ ساعتی با ظاهری کلاسیک و سخت‌افزاری قدرتمند است. سیستم عامل اندروید ور و سازگاری با گوشی‌های اندرویدی و iOS از ویژگی‌های دیگر این ساعت است.

زن واچ ۲ ایسوس


زن واچ ۲ نیز مانند نسل قبل قیمتی بسیار مناسب دارد. ایسوس از صفحه‌نمایش مستطیلی از نوع امولد در زن واچ ۲ استفاده کرده است. زن واچ ۲ ایسوس در دو نسخه‌ی ۱.۶۳ و ۱.۴۵ اینچی به بازار آمده است. اگر ساعت‌های با صفحه نمایش دایره‌ای برای شما مناسب نیستند و به دنبال ساعتی با قیمت و عمر باتری مناسب هستید زن واچ ۲ انتخاب مناسبی خواهد بود.

پِبل تایم استیل


پبل با بهره‌گیری از جوهر الکترونیک صفحه‌نمایشی رنگی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. عمر باتری ده روزه‌ی این ساعت و بدنه‌ای از جنس فولاد پبل Time Steel را به یکی از ساعت‌های هوشمند قابل احترام امسال مبدل کرده است . این ساعت به خوبی با گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS سازگار است.