Android Marketاندروید مارکت اندروید مارکت
اندروید مارکت > اخبار > مایکروسافت: منتظر آخرین آپدیت ویندوزفون با نام Lumia Denim برای دستگاه‌های لومیا باشید

مایکروسافت: منتظر آخرین آپدیت ویندوزفون با نام Lumia Denim برای دستگاه‌های لومیا باشید

مایکروسافت: منتظر آخرین آپدیت ویندوزفون با نام Lumia Denim برای دستگاه‌های لومیا باشید
  • تاریخ
  • دسته‌بندی اخبار
  • نویسنده
  • بازدیدها 7 989



آخرین برزورسانی که مایکروسافت برای ویندوزفون منتشر کرد، نام Upfate 1 را بر خود داشت و هم‌اکنون بر روی چند دستگاه‌ ویندوفونی مثل اچ‌ تی سی وان M8 حضور دارد. با این حال، اعمال این بروزرسانی را بر روی دستگاه‌های لومیا تاکنون ندیده‌ایم. مایکروسافت به تازگی از این بروزرسانی با نام Lumia Denim برای تلفن‌های لومیا بعنوان ادامه‌ای بر نسخه Cyan رونمایی کرده است.

در کنار ویژگی‌های متعددی که در این ورژن اعمال خواهد شد، بهبود فریمور دوربین و افزایش قدرت و سرعت عکس برداری بارزترین ویژگی این آپدیت خواهد بود.

اگرچه اغلب دستگاه‌های رده بالای لومیا تجربه عکس‌برداری بسیار عالی را به کاربر ارائه می‌دهند اما مدت زمانی که در عمل برای اجرای دوربین و انجام تصویر برداری به طول می انجامد تقریبا نا امیدکننده است. این ایراد نه تنها موجب سرعت پایین پردازش اپلیکیشن دوربین برای ورود به برنامه شده است، بلکه در زمان میان یک تصویر تا تصویر بعد نیز فاصله‌ی قابل توجهی وجود دارد. حال بروزرسانی Denim آمده تا هر دوی این مشکلات را برطرف کرده و ضمن افزایش سرعت تصویر برداری به محض خارج کردن دستگاه از جیب، فاصله‌ی میان یک تصویر تا ثبت تصویر بعدی را نیز بهبود بخشیده است.

یک خصوصیت جالب در اپلیکیشن دوربین لومیا، قابلیت ثبت یک تصویر با فلش و دیگری بدون آن است. در نهایت هنگام ویرایش نهایی تصویر، امکان انتخاب سطح نور تابیده شده به تصویر در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. به بیان دیگر، اگر تصویر با فلش زیاد از حد روشن باشد و بدون آن نیز زیاد از حد تاریک شده باشد، از این پس کاربر قادر خواهد بود حالتی بینابین را انتخاب کرده و بهترین نتیجه را بدست آورد.

منزلگاه اول آپدیت مهم Denim لومیا ۹۳۰ و ۱۵۲۰ خواهد بود و در نهایت برای تمام دستگاه‌های لومیا مبتنی بر ویندوزفون ۸.۱ تا پایان سال ۲۰۱۴ عرضه خواهد شد. Lumia Camera نیز به شکل جداگانه تا پایان ۲۰۱۴ برای دانلود در دسترس قرار خواهد گرفت.