Android Marketاندروید مارکت اندروید مارکت
اندروید مارکت > اخبار > دانلود کنید: نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز 10

دانلود کنید: نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز 10

دانلود کنید: نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز 10
  • تاریخ
  • دسته‌بندی اخبار / دانلود / خدمات / خدمات کامپیوتر
  • نویسنده admin
  • بازدیدها 13 461


مایکروسافت روز گذشته از ویندوز ۱۰ رونمایی کرد و وعده‌ی ارا‌‌ئه نسخه‌ی پیش‌نمایش آن را در امروز داد. حال اولین نسخه‌ی رسمی اما آزمایشی از ویندوز ۱۰ برای دانلود ارائه شده است که در صورت تمایل می‌توانید آن را دانلود کرده و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید.



پیش از دانلود این نسخه از ویندوز به این نکته توجه داشته باشید که ویندوز ۱۰ در حال توسعه است و این نسخه از ویندوز که ساعتی قبل برای دانلود ارائه شده، ممکن است پر از مشکلات ریز و درشت باشد و در واقع این نسخه بتا این ویندوز می باشد. از این رو پیشنهاد می‌شود از این نسخه از ویندوز به عنوان سیستم‌عامل اصلی خود استفاده نکنید یا آن را در کنار سیستم‌عامل فعلی خود مورد استفاده قرار دهید یا از طریق ماشین‌های مجازی نسبت به نصب و آزمایش آن اقدام کنید.





نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ برای افرادی که مایل هستند به مایکروسافت کمک کنند تا زودتر مشکلات ویندوز را رفع کند یا بازخوردهای خود را از امکانات جدید آن به گوش ردموندی‌ها برسانند مناسب است. توسعه‌دهندگان نرم‌افزارهای تحت ویندوز نیز می‌توانند از آن استفاده کنند تا هر چه سریع‌تر اپلیکیشن‌های خود را با آن سازگار نمایند.






جالب است بدانید که مایکروسافت برنامه‌ی ویژه‌ای را ترتیب داده تا مرتبا نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ را براساس بازخوردهایی که از کاربران دریافت می‌کند بروز کند تا در زمان عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی این سیستم‌عامل شاهد مجموعه‌ای غنی و بی‌نقص باشیم.





مایکروسافت نسخه‌ی پیش‌نمایش از ویندوز ۱۰ را با عنوان Windows 10 Technical Preview در قالب یک فایل ISO برای دانلود آماده کرده است تا به راحتی بتوانید آن را روی دیسک DVD رایت کرده یا Mount نموده و به عنوان یک ماشین مجازی نصب کنید.

لینک دانلود Windows 10 Technical Preview نسخه‌ی ۳۲ بیتی با حجم ۲.۹ گیگابایت
لینک دانلود Windows 10 Technical Preview نسخه‌ی ۶۴ بیتی با حجم ۳.۸ گیگابایت