Android Marketاندروید مارکت اندروید مارکت
اندروید مارکت > اخبار > کارایی های جالب قلم گلکسی نت 4 (Galaxy Note 4 S Pen)

کارایی های جالب قلم گلکسی نت 4 (Galaxy Note 4 S Pen)

کارایی های جالب قلم گلکسی نت 4 (Galaxy Note 4 S Pen)
  • تاریخ
  • دسته‌بندی اخبار
  • نویسنده admin
  • بازدیدها 26 112



مدت زمان زیادی از رونمایی جهانی گلکسی نوت 4 سامسونگ در نمایشگاه IFA نمی‌گذرد، اما در همین مدت بحث‌های زیادی پیرامون این محصول، قابلیت‌ها و امکانات آن صورت گرفته است. در این مطلب به بررسی برخی ویژگی‌های مهم و منحصر به فرد این محصول می‌پردازیم.



یکی از ویژگی‌های مهم این محصول که نگاه‌های زیادی را هم متوجه خود کرده، قلم S Pen است. این قلم از همان ابتدای ارائه‌ گلکسی نوت 4، یکی از مهم‌ترین شاخصه‌ها و جزء جدانشدنی این سری از محصولات سامسونگ بوده و همان‌طور که انتظار هم می‌رفت، عملکرد آن به مرور بهبود یافت و هر بار بهتر از قبل شد.



حساسیت قلم S Pen در گلکسی نوت 4 دو برابر نمونه‌های قبلی آن است و این موضوع، در زمان نوشتن یا طراحی، عملکرد S Pen را بسیار شبیه به یک قلم واقعی می‌کند. علاوه بر این، S Pen حالا می‌تواند عملکردی شبیه به ماوس‌های کامپیوتری هم داشته باشد و کاربر می‌تواند با کلیک و کشیدن(Drag) ، آیتم‌های متعددی را انتخاب، ویرایش و جابه‌جا کند.



از جمله ویژگی‌های منحصر به‌ فرد S Pen این است که تجربه نوشتن با یک قلم واقعی را برای کاربران تداعی می‌کند. فناوری پیشرفته قلمS Pen به کاربران کمک می‌کند تا به راحتی با قلم روان و خوش‌ساخت این دستگاه بنویسند و آن را به متن تایپ شده تبدیل کنند. سامسونگ در گلکسی نوت 4 این قابلیت را با حساسیت بیشتری برای خط فارسی نیز فراهم کرده است.



یکی دیگر از ویژگی‌های گلکسی نوت 4 ، قابیلت Photo note (عکس از یادداشت) است. در این روش می‌توان از نوشته‌ها عکس گرفت، متون آن را ویرایش کرد و آن را مطابق با نیاز تصویر تغییر داد. این ویژگی به‌خصوص برای دانشجویان و دانش‌آموزان بسیار مفید خواهد بود.

با استفاده از S Pen، قابلیت انجام هم‌زمان چندکار (Multi-Tasking) در گلکسی نوت 4 بسیار راحت‌تر شده است. با این قلم می‌توان به راحتی چند عکس یا متن را انتخاب و در محیط‌های مختلف و اپلیکیشن‌های متعدد جابه‌جا کرد. قابلیت Smart select نیز این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا بخش‌های دلخواه خود را از متن یا عکس در هر محیطی انتخاب و ویرایش کرده و برای دیگران ارسال کنند.

مراسم رونمایی از گلکسی نوت 4، به زودی در ایران نیز هم‌زمان با دیگر کشورهای منطقه برگزار خواهد شد.