Android Marketاندروید مارکت اندروید مارکت
اندروید مارکت > اخبار > تماشا کنید: نسخه‌ی پیش‌نمایش نهایی اندروید آبنبات چوبی

تماشا کنید: نسخه‌ی پیش‌نمایش نهایی اندروید آبنبات چوبی

تماشا کنید: نسخه‌ی پیش‌نمایش نهایی اندروید آبنبات چوبی
  • تاریخ
  • دسته‌بندی اخبار
  • نویسنده
  • بازدیدها 8 912




گوگل در جریان برگزاری کنفرانس توسعه‌ دهندگان خود از نسخه‌ی پیش‌نمایش نسخه‌ جدید سیستم‌عامل اندروید با نام اندروید L پرده برداشت. غول جستجو شب سه‌شنبه با معرفی نکسوس ۶ و نکسوس ۹، اندروید آبنبات چوبی را نیز معرفی کرد که تنها چند روز تا زمان انتشار نسخه‌ی نهایی آن باقی مانده است. صبح دیروز گوگل نسخه‌ی نهایی پیش‌نمایش اندروید آبنبات چوبی را برای نکسوس ۵ منتشر کرد که در ادامه ویدئویی از بررسی آخرین نسخه‌ی منتشر شده از اندروید آبنبات چوبی را تقدیم حضورتان می‌کنیم.


براساس اطلاعات منتشر شده در آخرین نسخه‌ی پیش‌نمایش که در آستانه‌ی انتشار نسخه‌ی نهایی اندروید آبنبات چوبی منتشر شده، شاهد بهبود عملکرد سیستم‌عامل، اضافه شدن ویژگی‌های جدید و همچنین برخی بهینه‌سازی‌ها در رابط‌کاربری هستیم که در قالب طراحی جدید گوگل یعنی متریال دیزاین صورت گرفته است. با توجه به اینکه نسخه‌ی کنونی نسخه‌ی پیش‌نمایش نهایی است، بنابراین باید تمامی تغییرات صورت گرفته را به‌عنوان نسخه‌ی نهایی عنوان کرد. در نسخه‌ی نهایی نیز شاهد بهبود تعداد معدود باگ و مشکل موجود خواهیم بود که در نهایت منجر به بهبود عملکرد سیستم‌عامل خواهد شد.

از جمله‌ تغییرات اعمال شده باید به کلید پاک کردن کل اعلانیه‌ها اشاره کرد که در نسخه‌‌ی پیش‌نمایش قبلی شاهداین کلید نبودیم. همچنین عملکرد کلی سیستم‌عامل نیز بسیار بهبود یافته و همه چیز بسیار نرم‌ و روان انجام می‌پذیرد. همه‌ی قسمت‌های سیستم‌عامل از گوگل ناو تا لیست اپلیکیشن‌ها همه از الگوی طراحی متریال دیزاین پیروی می‌کنند.

همچنین باید به امکان کشیدن دو انگشت روی صفحه‌ی نمایش اشاره کرد که با کشیدن انگشتان روی صفحه‌ی نمایش برخی تنظیمات و قابلیت‌ها در اختیار کاربر قرار می‌گیرد که می‌توان در این خصوص به در دسترس قرار گرفتن اپلیکیشن برقراری مکالمات اشاره کرد.