Android Marketاندروید مارکت اندروید مارکت
اندروید مارکت > فروشگاه > فروش لایسنس آنتی ویروس اندروید Eset Mobile Security Nod32

فروش لایسنس آنتی ویروس اندروید Eset Mobile Security Nod32

فروش لایسنس آنتی ویروس اندروید Eset Mobile Security Nod32
  • تاریخ
  • دسته‌بندی فروشگاه
  • نویسنده admin
  • بازدیدها 4 788
محصول قیمت افزودن به سبد خرید
Eset Nod32 Android License 1 Year
Eset Nod32 Android License 1 Year
205,000 تومان
ناموجود Eset Nod32 Android License 1 Year
%53.4 OFF


امروزه با افزایش ویروسهای کامپیوتری و دیگر خطرات اینترنتی استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند لازمه وصل شدن به شبکه اینترنت می باشد زیرا هستند کاربرانی که فایلها و اسناد مهمی را بر روی دستگاه خود ذخیره می کنند و با یک غفلت ممکن است تمامی این اسناد را از دست بدهند.

NOD32 نام یکی از پرطرفدارترین آنتی ویروس ها و نرم افزارهای امنیتی قدرتمند دنیا و محصولی از شرکت ESET کشور اسلوواکی است. اخیرا نسخه جدید این آنتی ویروس برای اسمارت فونهای اندرویدی منتشر شده است که استفاده از آن نیازمند خرید لایسنس است. این برنامه یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزارهای آنتی ویروس و امنیتی برای تمام سیستم عامل های ویندوز و اندروید به شمار می‌آید. شما می توانید با استفاده از این برنامه مکان دستگاه های از دست رفته و یا به سرقت رفته خود را بصورت آنلاین از طریق سایت my.eset.com تماشا کنید. همچنین این برنامه شارژر شما را اسکن می کند تا عمر باتری گوشی شما را حفظ کند.


نسخه ی اندرویدی آنتی ویروس نود 32 از تکنولوژی نسخه ی کامپیوتری خودش استفاده می کند به گونه ای که با استفاده از این فناوری محافظت لحظه ای یا همان Real Time از دستگاه اندرویدی شما به عمل خواهد آمد و هر فعالیت مشکوکی زیر ذره بین قرار خواهد گرفت؛ خواه این فعالیت های مشکوک مربوط به تهدیدات اینترنتی باشد یا اپلیکیشن‌های مخربی که در دستگاه شما مشغول خرابکاری و بر هم زدن تعادل هستند!

 


توجه: نسخه رایگان این برنامه فقط 30 روز کار می کند و بعد از پایان 30 روز غیرفعال می شود و باید لایسنس آن را خریداری نمایید.
توجه: لایسنس های Retail ارائه شده کاملا معتبر بوده و قابل ریجستر در سایت eset.com می باشد.
توجه: دوره 1 ساله لایسنس ها پس از فعال سازی شروع می شود.

خرید لایسنس آنتی ویروس Nod32 از فروشگاه اندروید مارکت