Android Marketاندروید مارکت اندروید مارکت
اندروید مارکت > خدمات > سرویس حذف قفل آیکلود/ (Apple ID - iCloud ID remove service)

سرویس حذف قفل آیکلود/ (Apple ID - iCloud ID remove service)

سرویس حذف قفل آیکلود/ (Apple ID - iCloud ID remove service)
  • تاریخ
  • دسته‌بندی خدمات / آنلاک / آنلاک اکانت / خدمات اپل
  • نویسنده admin
  • بازدیدها 198 086
محصول قیمت افزودن به سبد خرید
iCloud Apple ID Info WorldWide
iCloud Apple ID Info WorldWide
3,367,000 تومان
iCloud Clean / Lost Check info
iCloud Clean / Lost Check info
8,000 تومان
ناموجود iCloud Clean / Lost Check info
%81 OFF
سرویس 3 حذف قفل آیکلود
سرویس 3 حذف قفل آیکلود
ناموجود
ناموجود سرویس 3 حذف قفل آیکلود
سرویس 4 حذف قفل آیکلود
سرویس 4 حذف قفل آیکلود
ناموجود
ناموجود سرویس 4 حذف قفل آیکلود
چک باز یا بسته بودن آیکلود
چک باز یا بسته بودن آیکلود
10,000 تومان
Apple sold By & Coverage info جهت آنلاک ایکلود
Apple sold By & Coverage info جهت آنلاک ایکلود
153,000 تومان

سرویس حذف قفل آیکلود/ (Apple ID - iCloud ID remove service)


یکی از مشکلات بزرگی که اخیرا گریبان گیر بسیاری از کاربران آیفون و آیپد شده است، فعال بودن Find My iPhone در سرویس iCloud و قفل دستگاه پس از ریستور iOS می‌باشد.

  

توجه:

با توجه به افزایش شدید قیمت دلار، همچنین افزایش قیمت سرویس های حذف ایکلود و بسته شدن سرویس های ارزان قیمت پیشین، راه کار های جدیدی برای آنلاک دستگاه‌های دارای قفل ایکلود ارائه شده است.


در صورتی که اپل ایدی خود را میدانید و اپل ایدی شما کارتی است به این مطلب مراجعه نمایید:
سرویس حذف ایکلود و بازیابی اطلاعات و رمز اپل آیدی های کارتی

 

در صورتی که مدل دستگاه شما ایفون 5S تا X و یا اکثر دستگاه‌های ایپد مدل 2013 تا 2018 است به این مطلب مراجعه نمایید:
معرفی انواع سرویسهای بایپس آیکلود


در صورتی که اپل ایدی شما با دامنه @icloud.com است و دستگاه شما در وضعیت فعال قرار دارد به این مطلب مراجعه نمایید: (متاسفانه این سرویس فعلا بسته شده)
حذف ایکلود از دستگاه های اپل در حالت فعال یا دامنه @icloud

 

در صورتی که اپل آیدی ست شده در دستگاه را فراموش کرده‌اید از سرویس اطلاعات ایکلود ایدی استفاده کنید (متاسفانه این سرویس فعلا بسته شده)
سرویس اطلاعات ایکلود ایدی اپل

 

در صورتی که ایکلود شما توسط هیچ یک از سرویسهای فوق ساپورت نمیشود:

در حال حاضر با توجه به بسته بودن سرویس جهانی حذف ایکلود، برای انلاک ایکلود دستگاه، ابتدا باید با استفاده از سرویس Sold By، منطقه و فروشنده دستگاه ‌تعیین شود، پس از مشخص شدن این موضوغ، هزینه انلاک ایکلود دستگاه اعلام خواهد شد که هزینه آن مبلغی حدود ۲ الی ۱۱ میلیون تومان هست که بستگی به منطقه و فروشنده گوشی دارد. ضمنا توجه داشته باشید که برای حدود ۷۰ درصد مناطق و فروشنده‌ها فعلا امکان انلاک وجود ندارد.

 


 

قفل ایکلود چیست؟

این قفل فعال‌سازی یک قابلیت امنیتی است که نخستین بار در تاریخ 18 سپتامبر 2013 با آی‌اواس ۷ پا به عرصه‌ی ظهور گذاشت. وجود این قابلیت کار دزدان آیفون را برای ریستور کردن دستگاه دزدی و فروش آن به عنوان دستگاه دست دوم را سخت‌تر می‌کند. به طوری که در صورت فعال‌بودن آن، ریستور کامل دستگاه جز با داشتن اطلاعات اپل آی‌دی صاحب آن ممکن نیست. در واقع این قابلیت دستگاه کاربر را به اکانت آی‌کلاود او لینک می‌کند.

اما این قابلیت برای کاربران نیز گاهاً ایجاد مشکل می‌کند. برای مثال اگر دستگاه دست دومی بخرید که این قابلیت بر روی آن فعال باشد، تنها زمانی می‌توانید دستگاهتان را فعال و از آن استفاده کنید که اطلاعات اپل آی‌دی دارنده‌ی سابق دستگاه را در اختیار داشته باشید. مسئله‌ای که در بسیاری موارد دور از دسترس است. به همین دلیل توصیه می‌کنیم در هنگام خرید ایفون دست دوم، قبل از اتمام معامله حتماً از غیرفعال‌بودن این قابلیت اطمینان حاصل کنید.

 


اندروید مارکت برای نخستین بار در میان سایتهای مشابه اقدام به ارائه سرویسهای مختلفی برای حذف آیکلود نموده است که شما می‌توانید با توجه به شرایط هریک از آن‌ها (زمان، احتمال آنلاک، هزینه سرویس و حالت دستگاه در هنگام فعال‌سازی که در عکس زیر نشان داده شده است) یکی از سرویس‌های زیر را جهت آنلاک دستگاه خود انتخاب کنید.
لازم به ذکر است که تمامی این سرویسها یک کار را انجام می‌دهند (حذف آیکلود ست شده از دستگاه شما) و تنها تفاوت آنها با یکدیگر تنها در شرایط گفته شده است.

در عکس زیر حالت‌های احتمالی دستگاه شما، نشان داده شده است: (حالت A-B-C)

 

 

در حال حاضر با توجه به بسته شدن سرویس جهانی ایکلود، فقط استفاده از سرویسهای منطقه‌ای حذف ایکلود امکان پذیر میباشد. 

ابتدا باید با استفاده از سرویس Sold By، منطقه و فروشنده دستگاه ‌تعیین شود، پس از مشخص شدن این موضوغ، هزینه انلاک ایکلود دستگاه اعلام خواهد شد که هزینه آن مبلغی حدود ۲ الی ۱۱ میلیون تومان هست که بستگی به منطقه و فروشنده گوشی دارد. ضمنا توجه داشته باشید که برای حدود ۷۰ درصد مناطق و فروشنده‌ها فعلا امکان انلاک وجود ندارد.


 

* سرویس 6 حذف قفل آیکلود:
این سرویس بر اساس منطقه‌ و اپراتوری که دستگاه iDevice در آن فعال است کار میکند.
قبل از استفاده از این سرویس شما باید با استفاده از سرویس Sold By از فروشنده و منطقه‌ای که دستگاه شما فروخته شده است، مطلع شوید.
جهت بررسی شرایط یا خرید هریک از سرویسها روی لینکهای زیر کلیک کنید تا وارد فروشگاه شوید.

سرویس خاورمیانه: UAE/KSA/Bahrain?Qatar?Kuwaitسرویس اروپاسرویس روسیهسرویس آمریکا: Sprint/At&t/Verizonسرویس Sold to Appleسرویس Sold by Countries

سرویس تعیین منطقه ایکلود


 

با استفاده از این سرویس‌ها قادر به حذف درخواست اپل آی دی (AppleID یا همان iCloud ID) که اغلب پس از ریستور دستگاه با آن مواجه می‌شوید، خواهید بود.

توجه داشته باشید محدودیتهایی برای انجام این سرویس در نظر گرفته شده که شما اکیداً می‌بایست قبل از سفارش به دقت وضعیت دستگاه خود را بررسی کرده و چنانچه قابل انجام بود, سفارش دهید.

در غیر اینصورت هرگونه عوامل بعدی به عهده شما خواهد بود.

 

 

ورود به فروشگاه جهت خرید اپل آیدی معتبر آمریکا

 




مراحل سرویس حدف iCloud:


1- اطمینان از کلین بودن دستگاه و مشخص کردن منطقه و Sold BY:
با توجه به بسته شدن سرویسهای جهانی حذف ایکلود، قبل از هرچیز باید اقدام به تعیین منطقه و Sold BY دستگاه نموده و نیز از کلین بودن ایکلود دستگاه خود مطمئن شوید:
Apple sold By & Coverage info جهت آنلاک ایکلود

توجه: در سرویس فوق، وضعیت کلین یا بلاک بودن ایکلود نیز اعلام میشود.

توجه: در صورتی که گوشی شما در حالت نرمال نبوده و در لیست سیاه باشد (بلک لیست) هرگونه عوامل بعدی در مورد هزینه به عهده شما خواهد بود.
توجه: پس از خرید سرویس فوق، هزینه و شرایط آنلاک دستگاه شما، با توجه به اطلاعات سرویس Sold By، در پاسخ همین سرویس به همراه اینفو به شما اطلاع داده خواهد شد.

2- پرداخت آنلاین هزینه آنلاک در فروشگاه
در صورتی که سرویس مربوط به Sold BY دستگاه شما باز باشد، می‌توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری، هزینه آنلاک آن را پرداخت آنلاین نمایید و یا اینکه از طریق شماره کارتی که اعلام میشود هزینه را پرداخت کنید و یا ممکن است لینک خرید سرویس مربوطه به شما ارسال شود.

3- تکمیل فرم حذف آیکلود
پس از پرداخت هزینه سرویس مورد نظر، مشخصات خود و سریال دستگاه را در این فرم
وارد نموده و منتظر حذف این سرویس باشید.
آموزش پیدا کردن سریال دستگاه

4- منتظر حذف آیکلود از دستگاه خود باشید
پس از پر کردن فرم ارسال اطلاعات یک کد پیگیری به شما داده می‌شود که به کمک آن (از طریق منوی کشویی گوشه راست بالای سایت، مشخص شده در تصویر زیر) می‌توانید از آخرین وضعیت سرویس اعمال شده بر روی دستگاه خود مطلع شوید. همچنین ایمیل جدیدی در هر بار پاسخ به شما ارسال می‌شود. (در صورت نبودن ایمیل در بخش inbox، بخش Spam ایمیل را چک کنید)

 


 

نکات قابل توجه برای استفاده از سرویس های ایکلود:


توجه: برای استفاده از سرویس های اصلی دستگاه حتما باید در حالت غیر فعال قرار داشته باشد یعنی چنانچه دستگاه شما فعال نیز باشد باید قبل از سفارش دستگاه خود را ریستور نمایید تا در وضعیت A که در شکل بالا نشان داده شده قرار بگیرد در غیر اینصورت چنانچه دستگاه در وضعیت فعال باشد و عملیات آنلاک توسط سرویس انجام گیرد دستگاه شما پس از ریستور مجددا لاک شده و اندروید مارکت در این وضعیت هیچ مسئولیتی را بر عهده نمیگیرد.
پس از حذف قفل آیکلود، در صورتی که دستگاه در حالت فعال سازی قرار داشته باشد می‌توانید به راحتی آن را فعال کنید، در غیر این صورت با ریستور دستگاه در حالت DFU یا Recovery mode به آخرین ورژن iOS می‌توانید دستگاه خود را فعال نمایید.

توجه: ظرف مدت ۱۲ یا حداکثر 24 ساعت پس از اعلام آنلاک ایکلود، دستگاه را خود را باید فعال نمایید. در غیر اینصورت امکان لاک شدن مجدد دستگاه وجود دارد.

توجه: توجه نمایید که بک آپ دارای ایکلود روی دستگاه برگردانده نشود چون در اینصورت دستگاه شما مجدد لاک خواهد شد.

توجه: در این عملیات آیکلاد ثبت شده روی دستگاه شما برای همیشه از دستگاه حذف میشود. یعنی اگر شما دستگاه را ریستور، ریست و... کنید به هیچ عنوان دوباره برنمیگردد و انگار از همون روز اول روی دستگاه آیکلودی ثبت نشده بود و شما میتوانید بعد از آنلاک، آیکلود جدیدی به دستگاه بدهید.

توجه: در برخی مواقع عملیات آنلاک ممکن است کمی طولانی‌تر از زمان گفته شده شود که دلیل آن از طرف سرور اپل بوده و اندروید مارکت هیچ مسئولیتی در قبال طولانی شدن زمان آنلاک بر عهده نمی‌گیرد و کاربر باید تا زمان پاسخدهی سرویس منتظر بماند.

توجه: علاوه بر شرایط فوق، در صورتی که دستگاه اپل شما در حالت فعال باشد ولی گزینه Find My Phone در iCloud روشن باشد، (پس از ریست فکتوری یا ریستور دستگاه به حالت غیرفعال تبدیل خواهد شد) شما کماکان می‌توانید از این سرویسها استفاده کنید و نیازی نیست که حتما گوشی شما در حالت غیرفعال قرار داشته باشد. همچنین تمامی شرایط سرویس مانند: هزینه سرویس، زمان انجام سرویس و... برای این حالت نیز صادق است. ولی قبل از سفارش سرویس حتما باید وضعیت دستگاه را به حالت غیر فعال تبدیل کنید. یعنی چنانچه دستگاه شما فعال نیز باشد باید قبل از سفارش دستگاه خود را ریستور نمایید تا در وضعیت A که در شکل بالا نشان داده شده قرار بگیرد در غیر اینصورت چنانچه دستگاه در وضعیت فعال باشد و عملیات آنلاک توسط سرویس انجام گیرد دستگاه شما پس از ریستور مجددا لاک شده و اندروید مارکت در این وضعیت هیچ مسئولیتی را بر عهده نمیگیرد.

توجه: سرویس حذف iCloud در برخی از برهه‌های زمانی غیر فعال می‌شود، لذا...
لطفا قبل از اقدام به پرداخت آنلاین، از طریق تماس با ما یا پشتیبانی آنلاین از باز بودن سرویس‌ حدف iCloud مطمئن شوید.



سوالات متداول در رابطه با سرویسهای حذف ایکلود:




چرا باید به ما اعتماد کنید؟!

مرکز اندروید مارکت با هدف هرچه آسانتر نمودن حذف قفل ایکلود و همچنین استفاده سایر هموطنان عزیز از این سرویس علاوه بر مراجعه حضوری متقاضیان، اقدام به الکترونیکی نمودن این سرویس نمود. بدیهی است که امر اعتماد در خریدهای اینترنتی همواره مسئله چالش برانگیزی بوده و پیوسته شاهد کلاهبرداریهای بزرگی در این میدان هستیم. لذا جهت آسوده شدن خیال شما عزیزان این مرکز اقدام به اخذ نماد اعتماد الکترونیکی نمود که در گوشه سایت (در نمایش حالت دسکتاپ سایت) آن را مشاهده میکنید. علاوه بر این نماد سابقه چندین ساله ما در این کار در شهر تبریز ضامن مطمئنی برای خرید شما خواهد بود.

با تشکر، مدیریت اندروید مارکت.

با ما تماس بگیرید.