Android Marketاندروید مارکت اندروید مارکت
اندروید مارکت > خدمات > آنلاک > آنلاک اکانت > آنلاک اکانتهای اپل > بایپس ایکلود اپل > بایپس وضعیت Hello Screen با ابزار iRemoval Pro برای ios 15 برای گوشیهای MEID / GSM

بایپس وضعیت Hello Screen با ابزار iRemoval Pro برای ios 15 برای گوشیهای MEID / GSM

بایپس وضعیت Hello Screen با ابزار iRemoval Pro برای ios 15 برای گوشیهای MEID / GSM
  • تاریخ
  • دسته‌بندی بایپس ایکلود اپل
  • نویسنده admin
  • بازدیدها 2 230
محصول قیمت افزودن به سبد خرید
iRemoval PRO iOS 15 Full Bypass - iPhone X
iRemoval PRO iOS 15 Full Bypass - iPhone X
2,444,000 تومان
iRemoval PRO iOS 15 Full Bypass - iPads Cellular
iRemoval PRO iOS 15 Full Bypass - iPads Cellular
1,763,000 تومان
iRemoval PRO iOS 15 Full Bypass - iPhone 7 / 7 Plus
iRemoval PRO iOS 15 Full Bypass - iPhone 7 / 7 Plus
1,210,000 تومان
iRemoval PRO iOS 15 Full Bypass - iPhone 8 / 8 Plus
iRemoval PRO iOS 15 Full Bypass - iPhone 8 / 8 Plus
1,789,000 تومان
iRemoval PRO iOS 15 Full Bypass - iPhone 6S / 6S Plus
iRemoval PRO iOS 15 Full Bypass - iPhone 6S / 6S Plus
606,000 تومان

بالاخره پس از مدتها انتظار برای بایپس ایکلود ios 15 ، ابزار iRemoval Pro Ramdisk Boot برای سیستم عامل ویندوز منتشر شد. 

iRemoval Pro شامل نرم افزار جیلبریک iRa1n 1.2 با اکسپلویت checkm8 مبتنی بر Ramdisk boot است تا بتواند دستگاه را جیلبریک کند و دسترسی روت و ریشه ای به SSH داشته باشد. این ابزار جدید توسط 2 توسعه دهنده بزرگ iRemovalPro و MinaCriss طراحی شده است. این دو تیم برای جیلبریک iOS15 باهم همکاری کرده و اکنون نرم‌افزار جدید امکان بایپس iCloud با سیگنال را در iOS15 ممکن میکند.

توجه: راه‌اندازی iRa1n ramdisk Boot یک نرم‌افزار اکسپلویت پایه checkm8 است، اما شبیه checkra1n یا حتی شبیه یک به‌روزرسانی از checkra1n نیست. و اصلا ارتباطی به ابزار جیلبریک checkra1n ندارد.

 برخی از ویژگیهای iRemoval Pro Ramdisk Boot:

  • دستگاه های Simlock یا قفل شبکه، فعلا پشتیبانی نمی شوند.
  • این بای پس ویژگی به روز رسانی OTA را از iOS 15 به iOS 16 ارائه می دهد. یعنی بدون اینکه بایپس از بین برود، (بدون نیاز به فعال سازی مجدد) میتوانید دستگاه را آپدیت کنید.

 

آموزش بایپس ایکلود ios 15 با استفاده از iRemoval Pro Ramdisk Boot:

  • مطمئن شوید که دستگاه شما iOS 15.5 یا 15.6 است، در غیر اینصورت آن را با iTunes یا 3uTools فلش کنید.
  • دستگاه خود را به کامپیوتر متصل کرده و ابزار iRemoval Pro را اجرا کنید.
  • منتظر بمانید تا مشخص شود که دستگاه شما توسط این برنامه پشتیبانی می شود، یا خیر، در صورتی که پشتیبانی شود با پیغام: Your Device is supported for MEID/GSM signal Bypass... مواجه خواهد شد.
  • از طریق خود برنامه iRemoval Pro، در منوی سمت چپ، اولین گزینه، یعنی JailBreak را انتخاب کنید. برنامه iRain اجرا خواهد شد. برنامه iRemoval را ببنید و مراحل جیلبرک را انجام دهید. پس از انجام جیلبریک، برنامه iRa1n را ببندید و iRemovalpro را دوباره باز کنید.
  • حال چنانچه در قسمت Service: برنامه iRemoval Pro، پیغام: MEID/GSM Signal ios 15 نمایش داده شود، یعنی این دستگاه برای Bypass با سیگنال پشتیبانی می شود و جیلبرک با موفقیت انجام شده است.
  • اگر دستگاه شما برای بای پاس توسط این برنامه پشتیبانی می‌شود، میتوانید از فروشگاه اندروید مارکت با توجه به مدل دستگاه خود اقدام به سفارش و خرید مبنی بر ثبت سریال دستگاه در سرور iRemoval نمایید.
  • بعد از ثبت موفقیت آمیز سریال شما و دریافت پاسخ از کارشناسان، برنامه را ببندید و دوباره باز کنید سپس روی گزینه Activate کلیک کنید. پس از کلیک روی این دکمه، عبارت Activate تبدیل به In Process خواهد شد، منتظر بمانید تا عملیات بای پاس به صورت اتوماتیک انجام شود.
  • هنگامی که فرآیند به پایان رسید، پیامی مبنی بر اینکه فعال سازی انجام شد مشاهده خواهید کرد، (Your Device has been successfully activated) پس از آن دستگاه به طور خودکار راه اندازی مجدد می شود.
  • حال پس از ریستارت دستگاه، مراحل فعال سازی دستگاه را به صورت عادی انجام دهید و از دستگاه بایپاس شده خود به همراه تمامی امکانات آن، لذت ببرید!

دانلود برنامه iRemovalpro:

iRemovalpro را از این لینک میتوانید دانلود کنید.


رفع مشکل گیر کردن جیلبریک iRain در وسط کار:
در صورتی که با این مشکل مواجه هستید، تمام برنامه های مربوط به usbdk نصب شده در کامپیوتر خود را حذف کنید و سپس این usbdk را دانلود و نصب کنید.